کد خبر : 301147
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۵
-

اهتمام جدی دولت در اجرای قوانین حجاب و عفاف

اهتمام جدی دولت در اجرای قوانین حجاب و عفاف

وزیر ارشاد در هفتصدوهفتادویکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور با بیان این‌که دولت سیزدهم اهتمام جدی بر رعایت و اجرای قوانین حجاب و عفاف دارد، گفت: تأکید رئیس‌جمهور همواره بر این است که توجه به این موضوع باید از اولویت‌های کاری باشد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی با تأکید بر این مسئله ادامه داد: حجاب و عفاف از جمله اولویت‌های مهم جامعه اسلامی‌ست و خطوط قرمز جامعه اسلامی باید رعایت شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کشور افزود: با توجه به تغییر ریل‌گذاری در دولت مردمی، بنای ما این است که در شورای فرهنگ عمومی کشور به سمت اجرای مصوبات و پیش‌بینی راه‌کارهای اصلاحی برای ادامه مسیر باشیم و مصوبات این شورا به‌صورت جدی باید اجرایی شود.

او در ادامه گفت: در شورای فرهنگ عمومی کشور کارگروهی در حوزه عفاف و حجاب راه‌اندازی شده و وزارت کشور نیز از نظر عملیاتی باید در این مسیر همراه باشد تا در چارچوبی هم‌افزا به دور از هرگونه اخلال در این زمینه حرکت کنیم.

اسماعیلی اظهار کرد: پیمایش‌های معتبر نشان می‌دهد «زیست عفیفانه» انتخاب آحاد مردم ایران است و اکثریت قریب‌به‌اتفاق نسبت به حفظ ارزش‌های دینی اهتمام دارند.

او با اشاره به “استقبال مردم از نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم” ادامه داد: حضور مردم در این دوره از نمایشگاه و در زمان افطار نشان داد که  قرآن و عترت، چه جایگاه رفیعی در جامعه ما دارد. در ساماندهی مد و لباس نیز اتفاقات خوبی افتاده و حضور و همراهی اصناف در این زمینه ضروری‌ست.

در پایان این جلسه که با دستورهای گزارش پیشرفت و تصمیمات درباره مصوبه زیست عفیفانه، مناسبت‌های تأییدشده در کارگروه تقویم و اصلاحیه مصوبه شورای نظارت بر اسباب‌بازی در راستای برنامه تحولی شورا و دبیرخانه برگزار شد، از مدیرعامل مجموعه نبات به‌دلیل تولیدات اثرگذار پویانمایی تقدیر شد.

اهتمام جدی دولت در اجرای قوانین حجاب و عفاف

اهتمام جدی دولت در اجرای قوانین حجاب و عفاف
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده + 2 =