کد خبر : 300806
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵
-

پلنگ سرگردان در قائمشهر با تفنگ بیهوشی زمین‌گیر شد+فیلم

پلنگ سرگردان در قائمشهر با تفنگ بیهوشی زمین‌گیر شد+فیلم

یک قلاده پلنگ بالغ و سرگردان که صبح امروز برخی خیابان‌های قائم شهر را، جولانگاه خود کرده است با استفاده از تفنگ بیهوشی در یکی از باغ‌های اطراف راه آهن قائم شهر زمین گیر شد.

به گزارش عصرقائم،  یک قلاده پلنگ بالغ ساعت ۶ صبح امروز یکشنبه چهارم اردیبهشت ماه بر بالای ساختمان‌ بانک صادرات  شعبه خیابان ساری شهر قائم شهر مشاهده شده است.

با نزدیک شدن مردم پلنگ به بالکن این بانک رفته است که ماموران محیط زیست ، آتش نشانی  و نیروی انتظامی  برای به دام انداختن این حیوان در محل حضور یافتند که متاسفانه این  پلنگ از منطقه به داخل باغ متواری شد.

نیرو‌های امدادی محیط زیست و آتش نشانی و نیروی انتظامی درحال ایجاد شرایطی مناسب، برای به دام انداختن و زنده گیری پلنگ هستند

ماموران انتظامی و محیط‌زیست نیز بعد از دریافت گزارش در حال بررسی وضعیت و به دام انداختن این حیوان هستند و از شهروندان حوزه خیابان کارگر قائم شهر نیز خواسته اند از منازل خارج نشوند.

محیط زیست می گوید با توجه به اینکه در اطراف قائم شهر مکانی برای زیست این گونه حیات وحش وجود ندارد به احتمال زیاد این حیوان خانگی بوده و از قفس رها شده است.

روابط عمومی محیط زیست مازندران اعلام کرد : پلنگ سرگردان با استفاده از تفنگ بیهوشی در یکی از باغ‌های اطراف راه آهن قائم شهر زمین گیر شد.

این پلنگ برای انجام آزمایش‌ها در حال انتقال به پناهگاه حیات وحش سمسکنده ساری است.

 

پلنگ سرگردان در قائمشهر با تفنگ بیهوشی زمین‌گیر شد+فیلم

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده + 4 =