کد خبر : 300856
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۵
-

قیمت بلیط لوفتهانزا تهران به فرانکفورت چقدر است؟

قیمت بلیط لوفتهانزا تهران به فرانکفورت چقدر است؟

لوفتهانزا از جمله بهترین ایرلاین‌های خارجی در تمام دنیا به حساب می‌آید. این ایرلاین یک شرکت خارجی است و شرکت مادر آن در شهر کلن آلمان قرار دارد. لوفتهانزا در سال ۱۹۵۵ به بهره‌برداری رسید و از جمله قدیمی‌ترین شرکت‌های هواپیمایی در دنیا نیز به حساب می‌آید. لوفتهانزا با بیش از ۲۷۶ هواپیما در ناوگان هوایی خود، به ۲۲۰ شهر مختلف در دنیا پرواز می‌کند.البته این تعداد به غیر از شرکت‌های تابعه لوفتهانزا هستند.

به گزارش عصرقائم، به نقل از علی بابا، قیمت بلیط لوفتهانزا همیشه در مقایسه با سایر ایرلاین‌های خارجی، تا حدودی گران‌تر است. همچنین با توجه به اینکه لوفتهانزا یک شرکت آلمانی به حساب می‌آید، خوشبختانه پرواز تهران به فرانکفورت توسط لوفتهانزا به‌صورت مستقیم ارائه می‌شود.

به نظرتان پرواز ایران ایر تهران به فرانکفورت بهتر است یا یک پرواز خارجی همانند پرواز لوفتهانزا؟ قیمت بلیط لوفتهانزا تهران به فرانکفورت چقدر است؟ کدام ایرلاین‌های پرواز تهران به فرانکفورت را برگزار می‌کنند؟ قیمت این پرواز به چه عواملی بستگی دارد؟ در این متن با ما همراه باشید تا پاسخ سؤالات خود را بیابید.

در حال حاضر قیمت بلیط لوفتهانزا تهران به فرانکفورت در کلاس پروازی اکونومی با حداقل قیمت ۱۲میلیون تومان آغاز می‌شود. البته این قیمت به زمستان ۱۴۰۰ تعلق دارد. در فصل بهار و تابستان، قیمت بلیط آلمان تا حدودی افزایش پیدا می‌کند. همچنین در ایام کریسمس نیز شاهد افزایش قیمت بلیط آلمان خواهیم بود. پرواز تهران به فرانکفورت توسط لوفتهانزا در حدود ۵ ساعت و ۴۰ دقیقه به طول می‌انجامد و خوشبختانه پرواز ترانزیت نیست. قیمت این ایرلاین در مقایسه با قیمت بلیط پرواز پرواز ایران ایر تهران به فرانکفورت یا سایر ایرلاین‌های داخلی بسیار گران است.

قیمت بلیط تهران به فرانکفورت در ایرلاین‌های مختلف چقدر است؟

به غیر از لوفتهانزا، ایرلاین‌های خارجی دیگر پرواز تهران به فرانکفورت را به‌صورت مستقیم یا ترانزیت انجام می‌دهند. در ادامه شما را با انواع مختلف پرواز تهران به فرانکفورت از ایرلاین‌های مختلف آشنا خواهیم کرد.

قیمت بلیط لوفتهانزا تهران به فرانکفورت چقدر است؟

قطر ایرلاین

قطر ایرلاین از جمله بهترین خطوط هوایی در سطح جهانی به حساب می‌آید. این شرکت قطری، اکثر پروازهای خود را از مبداء ایران به‌صورت ترانزیت و همراه با یک توقف انجام می‌دهد. پرواز تهران به فرانکفورت نیز توسط  قطر ایرلاین همراه با یک توقف در شهر دوهه انجام می‌شود. به همین خاطر طول پرواز تهران به فرانکفورت با قطر ایرلاین از پرواز مستقیم لوفتهانزا بیشتر خواهد بود. این پرواز حدود ۱۰ ساعت و ۲۰ دقیقه طول می‌کشد و قیمت آن حدود ۷میلیون تومان است.

پگاسوس

پگاسوس از جمله ایرلاین‌های معروف بین‌المللی است. این ایرلاین به کشور ترکیه تعلق دارد. به همین خاطر است که پروازهای آن نیز معمولاً به ترانزیت با توقف در ترکیه انجام می‌شود. پرواز تهران به فرانکفورت نیز توسط پگاسوس همراه با توقف در استانبول انجام می‌شود. به همین خاطر پروازی طولانی انتظارتان را می‌کشد. این پرواز حدود ۱۲ ساعت و ۵۵ دقیقه خواهد بود. پرواز تهران به فرانکفورت همراه با پگاسوس، حدود ۷میلیون تومان قیمت دارد.

آنادولوجت

آنادولوجت نیز همانند پگاسوس، از جمله ایرلاین‌های ترک به حساب می‌آید. این ایرلاین نیز پرواز تهران به فرانکفورت را انجام می‌دهد. البته همان طور که انتظار دارید، آنادولوجت نیز پرواز مستقیم ندارد و به‌صورت ترانزیت پرواز را انجام می‌دهد. آنادولوجت ابتدا از تهران به مقصد استانبول می‌رود و از آنجا عازم آلمان می‌شود. به همین خاطر پرواز آن حدود ۹ ساعت و ۳۰ دقیقه به طول می‌انجامد. این پرواز نیز حدود ۷ میلیون و ۵۰۰ قیمت دارد.

ترکیش ایرلاین

ترکیش ایرلاین از جمله معروف‌ترین ایرلاین‌های ترک به حساب می‌آید. این ایرلاین به صدها شهر مختلف در تمام دنیا سفر می‌کند. خوشبختانه پرواز تهران به فرانکفورت با کمک ترکیش ایرلاین هم انجام می‌شود. پرواز ترکیش نیز همانند سایر ایرلاین‌های ترک، به‌صورت ترانزیت و همراه با توقف در ترکیه انجام می‌شود.

وقتی که به لیست خرید بلیط نگاه می‌کنید، متوجه می‌شوید که چندین و چند پرواز مختلف از تهران به فرانکفورت توسط ترکیش ارائه می‌شود. قیمت آن‌ها همگی حدود ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است؛ اما زمان آن‌ها از ۸ ساعت تا ۱۰ ساعت متغییر است. این موضوع به‌خاطر زمان توقف و تغییر پرواز در ترکیه خواهد بود.

قیمت بلیط لوفتهانزا تهران به فرانکفورت چقدر است؟

امارات

پرواز امارات همانند پرواز ایران ایر تهران به فرانکفورت شهرت بسیاری دارد. این ایرلاین جزو بهترین ایرلاین‌های دنیا به حساب می‌آید. ایرلاین امارات به کشور امارت تعلق دارد و دفتر مرکزی آن نیز در همین کشور واقع شده است. پرواز تهران به فراکنفورت توسط امارات به‌صورت ترانزیت انجام می‌شود.

ابتدا از تهران به دبی خواهید رفت و از آنجا بعد توقفی چند ساعته، به‌سمت فرانکفورت حرکت می‌کنید. این پرواز از جمله طولانی‌ترین پروازها به حساب می‌آید. در حقیقت شما حدود ۲۰ ساعت و ۳۵ دقیقه باید در راه باشید تا نهایتاً به فرانکفورت برسید. به همین خاطر شاید مجبور شوید در هتل‌های فرودگاه دبی استراحت کنید تا خسته نشوید. این پرواز حدود ۸ میلیون و ۴۰۰ قیمت دارد.

خب دوستان با قیمت پرواز تهران به فرانکفورت از انواع ایرلاین آشنا شدید. همان طور که تصور می‌کنید، لوفتهانزا، تنها شرکتی است که پرواز مستقیم تهران به فرانکفورت را در سریع‌ترین زمان و بدون کمترین معطلی برگزار می‌کند؛ اما قیمت آن نیز حدود ۳۰ الی ۴۰ درصد از ایرلاین‌های دیگر بیشتر است.

قیمت بلیط لوفتهانزا تهران به فرانکفورت چقدر است؟
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × یک =