کد خبر : 300842
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵
-

تایید تلف شدن پلنگ سرگردان در قائمشهر

تایید تلف شدن پلنگ سرگردان در قائمشهر

مسئول حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران، خبر تلف شدن پلنگ سرگردان در قائم‌شهر را تایید کرد و گفت: پس از زنده گیری باوجود تلاش‌ دامپزشکان برای نجات جان پلنگ بی‌نتیجه ماند و این حیوان تلف شد.

به گزارش عصرقائم، کوروس ربیعی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: امروز ساعت ۵ صبح یک قلاده پلنگ نر درخیابان ساری قائم شهر مشاهده شد که باعث وحشت مردم شهر شده است.

وی بیان کرد:هنوز اطلاعات مشخصی از اینکه پلنگ به شهر ورود پیدا کرده یا اینکه تحت نگهداری شخصی بوده است ، در دست نیست.

ربیعی افزود: نیروهای انتظامی و آتش نشانی در خیابان های شهر در حالت آماده باش بودند،که پلنگ را زنده گیری کنند که درحین ماموریت یکی از ماموران نیروی انتظامی زخمی شد.

رئیس اداره نظارت بر امور  حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران اضافه کرد: پلنگ وارد یکی ازخانه های مسکونی شد و در مسیر به یک مامور دیگر نیروی انتظامی حمله و او را زخمی کرد.

وی اظهار کرد: درحین تعقیب نیروهای حفاظت محیط زیست ونیروی انتظامی پلنگ  به سمت دیگر شهر فرار کرد و برای جلوگیری از وحشت بیشتر مردم ، یکی ازماموران  به سمت پلنگ شلیک تا مانع از جراحت بیشتر به ماموران انتظامی شود.

وی گفت:با استفاده از تفنگ دارت بیهوشی پلنگ با موفقیت زنده گیری که در حال انتقال به پناهگاه حیات وحش سمسکنده با وجود تلاش‌ دامپزشکان برای نجات جان پلنگ بی‌نتیجه ماند و این حیوان تلف شد.

تایید تلف شدن پلنگ سرگردان در قائمشهر

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده − نه =