کد خبر : 300709
تاریخ انتشار : شنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵
-

پیام الکاظمی به داعش: هیچ گزینه‌ای جز مرگ ندارید

پیام الکاظمی به داعش: هیچ گزینه‌ای جز مرگ ندارید

نخست وزیر عراق داعش را به حملات بیشتر و هلاکت رهبر جدید این گروه تهدید کرد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از پایگاه شفق نیوز، مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق در جریان نظارت بر مرحله دوم عملیات “اراده سخت” در غرب الانبار و دیدار با رهبران عملیات و دستگاه‌های امنیتی گفت: من از شما رهبران، افسران و قهرمانان در نیروهای امنیتی قدردانی می‌کنم که به وظایف ملی، انسانی و اخلاقی خود در قبال حمایت از عراق و شهروندان عراقی عمل می‌کنید.

وی بر لزوم پایبندی به اوامر نظامی و دستورات صادره از سوی فرماندهی تأکید کرد و گفت: خون شما گرانبهاست. احتیاط واجب است و دقت در اجرا به معنای حفظ جان و تحقق اهداف مطلوب است.

الکاظمی گفت: من به داعشی‌ها می‌گویم: شما ما را در تمام زمینه‌های نظامی و امنیتی آزمایش کردید. ما امروز پیروزی پشت پیروزی به دست می‌آوریم و شما شکست پشت شکست. هیچ گزینه‌ای در مقابلتان جز مرگ نیست و جز با نابودی‌تان آرام نخواهیم شد.

وی خطاب به اعضای داعش گفت: ما امیرانتان را یکی پس از دیگری از بین بردیم و امیر جدیدتان و هر تروریستی را که عضو گروه شماست نیز از بین خواهیم برد. ای داعشی‌ها؛ ما را با مرگ می‌ترسانید به شما می‌گویم که شما را با مرگ خواهیم ترساند و طعم شکست را به شما می‌چشانیم و تاریخ، پیروزی‌های ما را ثبت خواهد کرد.

الکاظمی نیروهای امنیتی در وزارت دفاع و کشور، مبارزه با تروریسم و حشد شعبی را مورد خطاب قرار داد و گفت: شما حامیان ما هستید. شما کسانی هستید که از شرافت وطن و سرزمین آن حمایت می‌کنید. شما تاریخ را می‌نویسید و شر تروریسم را از عراق و جهان دور می‌کنید. همگی مدیون شما هستند. بر خداوند توکل کنید و به سمت پیروزی بروید که هیچ راه گریزی از آن نیست. پیروزی و بزرگی بر پیشانی هر عراقی با عزم و تلاش و فداکاری شما نوشته شده است.

پیام الکاظمی به داعش: هیچ گزینه‌ای جز مرگ ندارید

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 − پنج =