کد خبر : 300758
تاریخ انتشار : شنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵
-

اقدام تروریستی در مزار شریف تکمیل پازل توطئه برای ایجاد تفرقه در میان امت اسلامی است

اقدام تروریستی در مزار شریف تکمیل پازل توطئه برای ایجاد تفرقه در میان امت اسلامی است

مجمع جهانی بیداری اسلامی طی بیانیه‌ای با محکومیت فجایع اخیر علیه مسلمانان افغانستان، خواستار اقدام جهانی در این زمینه شد.

به گزارش عصرقائم، متن این بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
من قتل نفسا بغیر نفس او فساد فی الارض فکانما قتل الناس جمیعا(مائده – ۳۲)

بار دیگر دست های ناپاک و جنایتکار تروریست های تکفیری از آستین افراطیون متوحش بیرون آمد و در ماه مبارک رمضان آغشته به خون مسلمانان و روزه داران افغانستانی شد.
این اقدام تروریستی هتک حرمت به ماه مبارک رمضان، خانه خدا و ادامه کشتار بی گناهان است که دور از ارزش‌های انسانی، اخلاقی و مذهبی است و از سوی جنایتکاران و تروریست ها با پشتیبانی آمریکا در جهت ایجاد بحران در منطقه به وقوع می پیوندد، هر چند طبل رسوایی آنان پیش از این در سوریه و عراق به صدا در آمد.
اقدام اخیر تروریستی در مزار شریف در واقع تکمیل پازل، توطئه و نقشه ای است که به دنبال ایجاد تفرقه در میان امت اسلامی است، یک بار در مسجدالاقصی و بار دیگر در پاکستان و اکنون در افغانستان و همه این ها نشانگر آن است که این گونه جنایات حد و مرز نمی شناسد.
یقینا این گونه اقدامات به منظور ایجاد تنش و راه اندازی جنگ های قومی، مذهبی، قتل و عام و کشتار مسلمانان و در نتیجه ترسیم چهره ای غیر واقعی و اسلام هراسی، برنامه ریزی شده است.
مجمع جهانی بیداری اسلامی این اعمال و جنایات بزدلانه را به شدت محکوم می کند و تاکید می نماید حکومت کنونی افغانستان مسئول ایجاد امنیت برای همه مسلمانی است که در حال انجام فرایض دینی هستند و می بایست در این زمینه پاسخگو باشد و اطمینان دارد که ملت مسلمان افغانستان به زودی پاسخ آنها را مانند آنچه در عراق و شام دریافت کردند خواهند داد و از همه دولت ها، ملت ها، شخصیت ها، گروه ها و احزاب جهان اسلام و آزادیخواهان جهان می خواهد که باحفظ اتحاد، همدلی و یکپارچگی جلوی استراتژی دشمنان اسلام و عوامل بازی خورده آنان را گرفته و با دلجویی از خانواده شهدا، مجروحین و مصدومان از تکرار چنین فجایعی جلوگیری به عمل آورند.

اقدام تروریستی در مزار شریف تکمیل پازل توطئه برای ایجاد تفرقه در میان امت اسلامی است
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 − پنج =