کد خبر : 300626
تاریخ انتشار : جمعه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۰
-

جانباز ۷۰ درصد حاج علی‌اکبر پناهی به خیل شهدا پیوست

جانباز ۷۰ درصد حاج علی‌اکبر پناهی به خیل شهدا پیوست

یادگار عرصه هشت سال دفاع مقدس جانباز ۷۰ درصد حاج علی اکبر پناهی از مازندران به خیل شهدا پیوست.

به گزارش عصرقائم، در آستانه فرا رسیدن شهادت حضرت علی ( ع ) یادگار هشت سال دفاع مقدس و اسطوره صبر و پایداری جانباز سرافراز ۷۰ درصد حاج علی اکبر پناهی از شهرستان میاندورود پس از تحمل سالها رنج و سختی ناشی از جراحات دوران جنگ به همرزمان شهیدش پیوست.

سعید کهنسال مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در پی شهادت جانباز شهید حاج علی اکبر پناهی پیام تسلیتی را صادر کرده است.

در متن پیام به خانواده معظم جانباز شهید حاج علی اکبر پناهی آمده است: شهادت نقطه اتصال مسیر تقرب الی الله است که شهدا با عبور از این گذرگاه درخشان، برای همیشه جاویدان باقی مانده و عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران به جای گذاشتند و ثبات و استمرار خط سرخ حسینی (ع) را با خون خود تضمین نمودند. این بزرگمردان تاریخ به ما آموختند خط سرخ شهادت همواره جوشان است.

جانباز شهید حاج علی اکبر پناهی یکی از بزرگ مردان الهی بود که با تقدیم جان عزیز و سرمایه معنوی خویش، در عرصه‌ی هشت سال دفاع مقدس و تحمل سال‌ها درد و رنج ناشی از مجروحیت سرانجام به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

رشادت و دلاور مردی این شهید والا مقام در عرصه جهاد و ایثار و سپس تحمل سختی‌های دوران جانبازی از او نامی نیک به یادگار گذاشت و عزت و افتخار را برای خود و ایران اسلامی به ارمغان آورد.

اینجانب شهادت جانباز شهید حاج علی اکبر پناهی را به پیشگاه حضرت ولی‌ عصر (عج)، مقام معظم رهبری ( مدظله العالی )، جامعه بزرگ ایثارگری، خانواده معزز و بزرگوارش تسلیت و تبریک عرض نموده، از خداوند تبارک و تعالی برای این شهید گرانقدر علو درجات و رحمت واسعه الهی و حشر با مولایش حضرت ابا‌عبدالله الحسین (ع) و شهدای عزیز مسئلت دارم.

مراسم تشییع جنازه جانباز شهید حاج علی اکبر پناهی ساعت ۹ صبح یکشنبه چهارم اردیبهشت ماه از مسجد جامع ساری تا میدان شهدا برگزار می‌شود.

جانباز ۷۰ درصد حاج علی‌اکبر پناهی به خیل شهدا پیوست
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 + 11 =