کد خبر : 300484
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵
-

اسیون کشتی حضور مرادعلی شیرانی در فدراسیون کشتی

اسیون کشتی حضور مرادعلی شیرانی در فدراسیون کشتی

دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی اعلام کرد که امکان اسکان برای برخی از دانشجویان دختر نوبت دوم( شبانه) این دانشگاه فراهم شده است.

به گزارش عصرقائم، بنا بر اعلام دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالین طوسی، از آنجا که در ترم جاری کلاس‌های درسی برخی از ورودی‌ها به صورت حضوری برگزار نشد، ظرفیت خوابگاهی محدودی در خوابگاه‌های دخترانه این دانشگاه جهت اسکان باقی مانده است که بر اساس اولویت‌بندی به دانشجویان اختصاص داده می‌شود.

بر این اساس، دانشجویان دختر کارشناسی ارشد شبانه ورودی ۱۴۰۰ و دانشجویان دختر کارشناسی ارشد ورودی ۱۳۹۹ در اولویت اسکان قرار دارند و دانشجویان هر ورودی نیز بر اساس تعداد واحدهای درسی اخذ شده مسافت محل زندگی رتبه‌بندی خواهند شد.

با اعلام دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی مرحله پیش ثبت نام دانشجویان متقاضی تا تاریخ ۲ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت و مراجعه دانشجویان پذیرفته شده جهت اسکان در تاریخ ۱۰ اردیبهشت خواهد بود.

دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی اعلام کرده که اسکان دانشجویان شبانه در شرایط بحرانی کنونی و به دلیل عدم حضور برخی ورودی‌های روزانه این دانشگاه امکان پذیر شده است. بدیهی است که در اسکان در ترم جاری به منزله وجود چنین ظرفیتی برای ترم‌های آتی وجود ندارد.

همچنین،‌ ظرفیت خوابگاه‌های پسرانه تکمیل است و امکان اسکان دانشجویان پسر شبانه وجود ندارد.

ارائه خوابگاه به دانشجویان شبانه دانشگاه خواجه نصیر
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفت − 1 =