کد خبر : 300291
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۵
-

رغبتی خبر داد: تعیین پاداش پای سکو مدال‌آوران تا پایان هفته

رغبتی خبر داد: تعیین پاداش پای سکو مدال‌آوران تا پایان هفته

سرپرست کاروان ایران در المپیک ناشنوایان گفت؛: میزان پاداش پای سکو مدال آوران ناشنوا پس از تصویب هیات رئیسه فدراسیون تا پایان هفته اعلام خواهد شد.

به گزارش عصرقائم، علی رغبتی در این مراسم گفت: مراسم در طول چند دوره خیلی بهتر برگزار شد و مسئولان ارزش زیادی برای ناشنوایان قایل شده بودند.

وی درباره میزان پاداش مدال‌آوران ناشنوا نیز گفت: در آیین‌نامه‌ای که در سازمان تربیت بدنی هست میزان پاداش‌ها مشخص شده که امیدوارم این پاداش‌ها افزایش یابد. البته ورزشکاران ناشنوا هنوز به آن چیزی که حقشان است، نرسیده‌اند.

وی درباره میزان پاداش پای سکو مدال‌آوران اظهار کرد: میزان پاداش پای سکو با تصویب هیات رییسه فدراسیون تا آخر هفته اعلام خواهد شد. ما کاروان بزرگی داریم و هزینه ها سنگین است. به همین خاطر فدراسیون تحت فشار مالی زیادی بوده، البته وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک حمایت  خوبی از کاروان المپیک داشتند اما ناچار بودیم اول ضرورت ها را انجام دهیم و بعد به میزان پاداش بپردازیم.

وی با اشاره به همکاری خوب سفارت برزیل برای صدور ویزا کاروان اعزامی افزود: برای صدور ویزا با سفارت برزیل به صورت مستقیم رایزنی کردیم که همکاری خوبی با ما در این زمینه داشتند.

رغبتی خبر داد: تعیین پاداش پای سکو مدال‌آوران تا پایان هفته
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفت + دو =