کد خبر : 300178
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۰
-

احتمال فراخوان مردم برای تزریق مجدد واکسن کرونا همزمان با پاییز

احتمال فراخوان مردم برای تزریق مجدد واکسن کرونا همزمان با پاییز

وزیر بهداشت اعلام کرد: تحلیل‌مان این است که امسال احتمالا برای شهریور و مهر مجددا برای واکسیناسیون علیه کرونا اعلام کنیم تا مردم مراجعه کنند و مجددا واکسینه شوند.

به گزارش عصرقائم، دکتر بهرام عین‌اللهی درباره احتمال فراخوان مردم جهت تزریق مجدد واکسن کرونا همزمان با پاییز امسال، گفت: تحلیل‌مان این است که امسال احتمالا برای شهریور و مهر مجددا برای واکسیناسیون علیه کرونا اعلام کنیم تا مردم مراجعه کنند و مجددا واکسینه شوند.

وی با بیان اینکه برای این تزریق اصطلاح دز چهارم را به کار نمی‌بریم، گفت: تا وقتی که پاندمی وجود دارد، واکسیناسیون نیز ضروری است. بر این اساس مانند واکسن آنفلوآنزا که مردم سالانه برای تزریق آن مراجعه می‌کنند، اعلام می‌کنیم که مردم برای تزریق واکسن کرونا هم مراجعه کنند.

عین‌اللهی در ویدیویی که در صفحه اینستاگرامش منتشر شده، تاکید کرد: البته واکسن آنفلوآنزا را به همه تزریق نمی‌کنند، بلکه اعلام می‌شود که تنها کسانی که بیماری زمینه‌ای دارند، آن را تزریق کنند. چنین واکسیناسیونی در زمانی اتفاق می‌افتد که پاندمی از حالت همه‌گیری به حالت موضعی بدل شود. در حالی که درباره کرونا، از آنجایی که هنوز هم در حالت پاندمی قرار داریم، مجددا همه باید واکسن کرونا را تزریق کنند. زیرا سیستم ایمنی بدن با گذشت زمان در مقابل ویروس کاهش می‌یابد و باید مجددا سیستم ایمنی تقویت شود.

احتمال فراخوان مردم برای تزریق مجدد واکسن کرونا همزمان با پاییز
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 − 4 =