کد خبر : 300069
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۸:۳۰
-

پروژه موزه کشتی جویبار ردیف اعتباری می‌گیرد

پروژه موزه کشتی جویبار ردیف اعتباری می‌گیرد

فرماندار جویبار گفت: با مدیرعامل بانک پاسارگاد صحبت ها و تفاهم های اولیه برای احداث و بازسازی پروژه موزه کشتی جویبار صورت گرفت که در سال جاری ردیف اعتباری برای این پروژه تعریف خواهد شد.

به گزارش عصرقائم، کمال رستمعلی در گفت وگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به موزه کشتی(خانه تاریخی تقوایی) و نقش بسیار مطلوب احداث موزه در جذب گردشگر و توسعه اقتصاد ورزشی و گردشگری در شهرستان جویبار اظهار کرد: ایده احداث موزه کشتی یک ایده بسیار خوب و درستی بود و انتخاب جویبار برای احداث موزه کشتی بهترین انتخاب بود.

فرماندار جویبار با بیان اینکه جویبار علاوه بر هویت ملی دارای هویت بین المللی در کشتی است تاکید کرد: این مسئله باید به گونه ای مدیریت شود تا در کنار پیشرفت کشتی سایر مسائل جویبار مانند اقتصاد گردشگری و اقتصاد ورزشی تقویت شوند.

وی تصریح کرد: در سالهای گذشته شهرداری از سازمان مدیریت گردشگری ردیف اعتباری ۱۵ میلیاردی برای این موزه تقاضا کرد که چندان فرجام خوبی به دنبال نداشت، و آنچه که با این ردیف بودجه میتوانست رقم بخورد یک کار ساده است که قطعا مورد استقبال مردم و نخبگان شهرستان جویبار واقع نخواهد شد.

رستمعلی در ادامه با اشاره به سخنان حسینی پور استاندار مازندران در مراسم تودیع و معارفه فرماندار جویبار ،اعلام کرد که با مدیرعامل بانک پاسارگاد صحبت ها و تفاهمات اولیه برای احداث و بازسازی پروژه موزه کشتی جویبار صورت گرفت که در سال جاری ردیف اعتباری برای این پروژه تعریف خواهد شد.

وی گفت: همچنین مقرر شد تا مدیرعامل بانک به مازندران سفر کنند تا از نزدیک و در حضور استاندار از این پروژه بازدید داشته باشند و تصمیمات لازم اتخاذ شود.

فرماندار جویبار در ادامه با اشاره به سفر استانی هیئت دولت به مازندران و حضور وزیر ورزش و جوانان در شهرستان جویبار با اعلام این خبر که وزیر ورزش قول اتمام پروژه ورزشگاه ۵هزار نفری را تا بهار سال ۱۴۰۲ دادند گفت: علاوه بر اینکه وزیر قول اتمام پروژه تا سال آینده را دادند باید به این موضوع نیز توجه کرد که این پروژه با اعتبارات دولتی نیازمند زمان است و باید ببینیم چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد.

این مسئول ادامه داد: در این سفر این نکته را به وزیر نیز گفتیم که جویبار با دست خالی چنین قهرمانانی را تحویل جامعه داده است که اگر زمینه های پیشرفت این جوانان در جویبار فراهم شود شاهد اتفاقات بسیار خوبی در سطوح مختلف خواهیم بود.

فرماندار جویبار ضمن ابراز گله مندی از عملکرد اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران در قبال ورزش جویبار گفت: وجود پروژه های ورزشی و مسائل ورزشی دیگر در استان نباید مانع این شود تا ورزشگاه ۵هزار نفری جویبار که نیمه کاره رها شده است مغفول بماند، ضمن اینکه در سفر استانی اخیر هیئت دولت شخص مدیر کل در هنگام خداحافظی در حضور وزیر ورزش اذعان داشت که طی یک یا دو هفته آینده یک روز کاری را اختصاص به جویبار خواهد داد و از این پروژه و مشکلات ورزشی که در جویبار وجود دارد بازدید خواهد کرد، ولی آنچه که عیان است این است که مدیرکل بعد از گذشت تقریبا یک ماه از سفر استانی همچنان خواهان حضور در جویبار نیستند.

وی ضمن تاکید بر اینکه مسئولین اداره کل ورزش و جوانان استان باید در اسرع وقت غفلتی را که در قبال ورزشگاه۵هزارنفری جویبار رخ داده است را جبران کنند بیان کرد: داشت که به نظر من اگر بتوان پروژه خانه کشتی را به پیوست موزه کشتی اضافه کرد و لازم و ملزوم یکدیگر دانست با توجه به اینکه رقم اعتباری بسیار بزرگی را نیازمند خواهد بود، میتوان اتفاق خوبی را در سطح کلان برای جویبار رقم زد، وی همچنین گفت که بزودی با دکتر سجادی وزیر محترم ورزش و جوانان جلسه ای برای بررسی وعده ای که ایشان دادند خواهیم داشت. از رسانه ها نیز میخواهیم که قولی که ایشان داده اند را پیگیری و برجسته سازی کنند.

پروژه موزه کشتی جویبار ردیف اعتباری می‌گیرد/دستگاه ورزش پیگیر اتمام پروژه ورزشگاه 5 هزار نفری باشد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 4 =