کد خبر : 299887
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵
-

خراسان شمالی آمادگی فعال کردن بازارچه های مرزی را دارد

خراسان شمالی آمادگی فعال کردن بازارچه های مرزی را دارد

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه این استان آمادگی لازم را برای فعال کردن بازارچه‌های مرزی را دارد، گفت: درخواست ما از دستگاه دیپلماسی این است که با فعال کردن این بازارچه‌ها به رونق اقتصادی منطقه و مرزنشینان دو کشور کمک کنند.

به گزارش عصرقائم، بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، سردار قاسم رضایی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: توفیق شد تا در ماه مبارک رمضان به استان خراسان شمالی که بیش از ۳ هزار شهید را به نظام اسلامی تقدیم کرده است، سفر کنیم و از نزدیک با مرزنشینان و مسئولان و مردم عزیز دیدار کنیم.

وی با اشاره به اینکه به شکر خدا خراسان شمالی از استان‌های امن و آرام در سطح کشور است، افزود: اعتقادات و منویات دینی مردم شریف استان و تلاش شبانه روزی پلیس باعث شده تا امروز یک امنیت بسیار مطلوبی را در این استان شاهد باشیم.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر اینکه انسجام و وحدت بسیار خوبی را در بین مسئولان و همکاری مطلوبی را با مجموعه انتظامی در این استان شاهد بودیم، تصریح کرد: در استان خراسان شمالی مرزهای بسیار خوب و آرامی داریم و درخواست ما از دستگاه دیپلماسی این است که با فعال کردن بازارچه‌های مرزی به رونق اقتصادی مرزنشینان هر دو کشور کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه مرزنشینان ارتباط تاریخی و فرهنگی بسیار خوبی با هم دارند، گفت: ما با تمام توان همکاری خود را در بحث اقدامات انتظامی در موضوع فعال کردن بازارچه های مرزی اعلام می کنیم.

سردار رضایی با بیان اینکه یکی از آفت های اقتصادی، موضوع قاچاق است، افزود: در سال گذشته اقدامات بسیار مطلوبی در بحث مقابله با قاچاق انجام شده است و در سال جدید نیز این اقدامات تداوم خواهد داشت.

وی ادامه داد: در سال گذشته در حوزه کشفیات کالای قاچاق باندهای زیادی متلاشی شده و متهمان نیز بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شده‌اند امسال نیز به طور جدی بحث برخورد با ورود کالای قاچاق در دستور کار قرار دارد.

این مقام ارشد انتظامی در کشور به موضوع اراذل و اوباش نیز اشاره کرد و گفت: آرامش در جامعه مورد انتظار مردم عزیز است و با حدیت با هنجارشکنان و افرادی که عمدا آرامش را مختل کنند برخورد شده و افرادی هم که در ملاء عام هنجارشکنی کنند برابر قانون با آنها رفتار خواهد شد.

خراسان شمالی آمادگی فعال کردن بازارچه های مرزی را دارد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 − چهار =