کد خبر : 299831
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۰
-

بهترین تور قطر ویژه جام جهانی

بهترین تور قطر ویژه جام جهانی

مهمترین تورنومنت ورزشی در جهان، مسابقات جام جهانی فوتبال است که افراد زیادی از اقصا نقاط دنیا جمع می شوند تا در یک کشور خاص به عنوان میزبان بازی های فوتبال کشور خود را تماشا کنند. در سال ۲۰۱۸ در قرعه‌کشی کشور میزبان جام جهانی، کشور قطر به عنوان میزبان جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ معرفی گردید.

به گزارش عصرقائم، به نقل از یابکس، جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ بیست و دومین دوره جام جهانی فوتبال است که از ۲۱ نوامبر تا ۱۸ دسامبر ۲۰۲۲ (۳۰ آبان تا ۲۷ آذر ۱۴۰۱) در قطر برگزار خواهد شد. علاوه بر این، این تورنمنت آخرین دوره جام جهانی فوتبال خواهد بود که ۳۲ تیم در آن شرکت می‌کنند و از جام جهانی ۲۰۲۶ به بعد تمامی جام های جهانی با حضور ۴۸ تیم برگزار خواهد شد.

اگر شما هم طرفداران ورزش فوتبال هستید و علاقه زیادی به تماشای آن در ورزشگاه و از نزدیک دارید شرکت در تور جام جهانی قطر با یابکس بهترین انتخاب برای شماست. اما چطور می توان مسابقات جام جهانی قطر را از نزدیک تماشا کرد؟ قیمت تور جام جهانی قطر چقدر است؟ قبل از خرید تور جام جهانی قطر باید چه چیزهایی را بدانیم؟ برای رفتن به جام جهانی قطر با موتور جستجو یابکس چه شرایطی لازم است؟

بنابراین اگر دوست دارید در تور جام جهانی قطر حضور داشته باشید و بزرگ‌ترین و مهمترین مسابقات فوتبال را از نزدیک تماشا کنید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید:

 صعود ایران به جام جهانی | تور جام جهانی قطر

تیم فوتبال ایران، در تاریخ ۶ بهمن ۱۴۰۰ با تک گل مهدی طارمی و برد برابر تیم ملی عراق برای ششمین بار به جام جهانی فوتبال صعود کرد و توانست جواز ورود به جام جهانی قطر را دریافت کند. این سریع‌ترین صعود ایران به جام جهانی به حساب می‌آید که جذابیت این جام جهانی را برای تماشاگران ایرانی دو چندان می کند.

 قطر کجاست؟ | تور جام جهانی قطر

بهترین تور قطر ویژه جام جهانی

کشور قطر که از نظر جغرافیایی در قسمت جنوبی دریای خلیج فارس قرار گرفته و فاصله بسیار کمی با کشور عزیزمان ایران دارد و دومین کشور آسیایی است که میزبان جام جهانی می‌شود. دوحه، پایتخت و مهمترین شهر کشور قطر می باشد که نقش زیادی در این میزبانی دارد. کشور قطر، یکی از ثروتمندترین کشورهای خاورمیانه،. قطر ایرویز بهترین شرکت هواپیمایی جهان نیز در این کشور قرار دارد. جالب است بدانید که قطر، امن‌ترین کشور دنیا با کمترین رخداد بلایای طبیعی می باشد.

توجه داشته باشید که قطر قبل از این در هیچ دوره‌ای از ادوار جام جهانی فوتبال حضور نداشته ‌است و این نخستین جام جهانی است که در منطقه خاورمیانه و در یک کشور عربی برگزار می شود، که به ‌دلیل شرایط آب‌ و هوایی کشور میزبان، همچنین این اولین بار است که جام جهانی در ماه پاییز برگزار می‌شود. جالب است که بدانید این برای دومین بار است که کشوری از آسیا میزبانی این مسابقات را پس ژاپن و کره جنوبی در سال ۲۰۰۲ بر عهده دارد. همچنین در این کشور ۸ استادیوم مجهز و مدرن با ظرفیت حداقل ۴۰ هزار نفر ساخته شده است.

زمان برگزاری جام جهانی قطر

۲۱ نوامبر تا ۱۸ دسامبر، یعنی از ۳۰ آبان تا ۲۷ آذر تاریخ دقیق برگزاری جام جهانی قطر ۲۰۲۲ می‌باشد. فروش تور جام جهانی قطر معمولا از ماه‌ها قبل از شروع بازیها شروع می شود. بنابراین هر چه سریعتر با برآورد هزینه تور جام جهانی قطر و اخذ ویزای قطر و شرایط رفتن به جام جهانی قطر را برای خود مهیا کنید.

ویزای قطر | جام جهانی قطر

پیش از جام جهانی برای دریافت ویزای توریستی قطر می توان از داخل فرودگاه، ویزای فرودگاهی دریافت کرد که برای اخذ ویزای فرودگاهی بلیت هواپیما، نشان دادن تمکن حداقل هزار و پانصد دلار آمریکا و یا معادل آن به ریال با پرینت حساب بانکی و رزرو قطعی هتل در طول مدت اقامت کافی است. ولی برای شرکت در تور جام جهانی فقط کافی است کارت هواداری (FAN_ID) و یا هایا کارت قطر را دریافت نمایید که به منزله همان ویزای توریستی در زمان برگزاری جام جهانی قطر می باشد.

آب و هوای قطر | جام جهانی قطر

به دلیل شرایط جغرافیایی و اقلیمی کشور قطر و با توجه به اینکه این کشور دارای آب و هوایی گرم و مرطوب و میانگین بارش پایین در سال می باشد و ماه‌های معمول برگزاری مسابقات، مصادف با شروع تابستان در این کشور است و دمای این منطقه در این موقع از سال دست کم به ۴۰ درجه سانتیگراد می‌رسد، به همین دلیل برای اولین بار در دوره های جام جهانی تصمیم گرفته شد تا جام جهانی فوتبال در فصل پاییز برگزار شود. مسئولان میزبانی کشور قطر در این دوره از بازی‌ها تعهد داده‌اند که از تکنولوژی‌های مدرن جهت کاهش دمای ورزشگاه‌ها از دمای ۴۳ درجه‌ تا ۱۹ درجه سانتیگراد استفاده نمایند. بنابراین با توجه به زمان برگزاری جام جهانی در فصل پاییز دیگر نگران آب و هوای گرم قطر در زمان برگزاری جام جهانی نباشید. البته استفاده از تکنولوژی های نوین سرمایشی و کاهش رطوبت در ورزشگاه های قطر خیال شما را از گرمی آب هوا دو چندان راحت می کند.

ورزشگاه های قطر | جام جهانی قطر

بهترین تور قطر ویژه جام جهانی

کشور قطر در این چهار سال از زمان انتخاب این کشور به عنوان میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ تا امروز تعداد ۸ ورزشگاه فوق پیشرفته و لوکس طراحی، بازسازی و احداث نموده است که تمامی بازی های جام جهانی در این ۸ ورزشگاه انجام خواهد شد. قطر در نظر دارد در این دوره از مسابقات جام جهانی از انرژی خورشیدی و فناوری کربن خنثی برای خنک کردن تمامی ورزشگاه ها استفاده نماید تا دمای هوای ورزشگاه از ۲۷ درجه سانتی گراد بالاتر نرود. تمامی هشت ورزشگاه میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از فناوری خنک‌کننده بهره می‌برند که دمای هوا کاملا تنظیم شده ‌است. فرآیندها و تکنولوژی هایی که برای خنک کردن ورزشگاه‌های جام جهانی به کار رفته ‌است حداقل تا ۴۰ درصد از دیگر فناوری‌ها مقاوم تر است. استادیوم‌ها تنها دو ساعت پیش از آغاز بازی با این تکنولوژی‌ها خنک می‌شوند. و طراحی آنها به گونه‌ای است که می‌توانند هوای خنک را درون ورزشگاه نگه دارند و هوای گرم را از ورزشگاه خارج کنند.

با توجه به قرعه کشی گروه بندی جام جهانی در ۱۲ فروردین، تیم ملی کشورمان می‌بایست در استادیوم خلیفه در شهر دوحه، استادیوم احمد بن علی در شهر الریان و استادیوم الثمامه شهر دوحه به ترتیب در مقابل تیم‌های ملی انگلستان، برنده پلی آف اروپا و آمریکا قرار بگیرد که یابکس بهترین برنامه ریزی را در قالب شش پکیج متنوع به منظور تماشای این مسابقات برای شما دارد تا با کم ترین هزینه بتوانید بلیط هواپیما تهران دوحه، پکیج تور جام جهانی قطر و همین طور بلیط بازی های جام جهانی قطر  را خریداری کنید فقط کافی است همین حالا به یابکس (yabex.net) سر بزنید.

بهترین تور قطر ویژه جام جهانی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 3 =