کد خبر : 299632
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵
-

قیمت شیرآلات استیل برای صنایع و ساختمان‌ها با بهترین شرایط

قیمت شیرآلات استیل برای صنایع و ساختمان‌ها با بهترین شرایط

قیمت شیرآلات استیل با توجه به نوع جنس آنها نسبت به سایر فلزات ارزان‌تر و پرکاربردتر است. این دست از شیرآلات هم در مصارف ساختمانی و هم در مصارف صنعتی استفاده می‌شوند که اهمیت آن را نشان می‌دهد اما برای خرید این شیرآلات باید ابتدا اطلاعات پایه‌ای در مورد آنها را داشته باشید.

به گزارش عصرقائم، به نقل از امین پایپ، در هنگام خرید همیشه سوالاتی از قبل نوع شیر، قیمت شیرآلات و بسیاری دیگر از سوالات مشابه برای خریداران مطرح می شود و به همین دلیل است که برای خرید این دست از اقلام تأسیساتی باید خرید از مراکز معتبر و شناخته شده صورت بگیرد.

انواع شیرآلات استیل

به غیر از اینکه این شیرآلات از استیل ساخته می‌شوند می‌توان گفت که چگونگی کارکردن این شیرآلات با سایر شیرآلاتی که از جنس‌های دیگر درست می‌شوند، تفاوتی ندارد. در ادامه انواع شیرآلات و کاربرد آنها را برای شما توضیح می‌دهیم.

شیرآلات استیل کشویی:

خرید شیر کشویی استیل اساسأ به منظور قطع و وصل جریان به کار می رود و در خطوط سرویس یا به صورت کاملاً باز و یا کاملا بسته می‌باشد. دیسک شیر فلکه کشویی در حالت کاملا باز از مسیر جریان خارج شده و شیر تبدیل به لوله‌ای هم اندازه با لوله متصل به آن تبدیل می‌شود.

شیرآلات استیل سوزنی:

خرید شیر سوزنی استیل اساساً به منظور کنترل و یا قطع و وصل جریان سیال استفاده می‌شود. از این شیرآلات معمولاً در مواردی که نیاز به کنترل جریان می‌باشد مانند سیستم‌های خنک‌کننده‌ی آبی، سیستم‌های سوخت‌رسانی و سیستم‌های تخلیه آب و هوا استفاده می‌شود.

شیرآلات استیل توپی:

شیرآلات استیل توپی به منظور محافظت از تجهیزات مکانیکی در برابر برگشت جریان استفاده می‌شود که این موضوع بیشتر در تجهیزاتی مثل پمپ و کمپرسور اهمیت می‌یابد. فشار جریان در یک جهت شیر یکطرفه را باز کرده و در جهت دیگر آن را می‌بندد.

شیرآلات استیل خودکار:

این شیرآلات به منظور محافظت از تجهیزات مکانیکی در برابر برگشت جریان استفاده می شود که این موضوع بیشتر در تجهیزاتی مثل پمپ و کمپرسور اهمیت می یابد. فشار جریان در یک جهت شیر یکطرفه را باز کرده و در جهت دیگر آن را می‌بندد.

شیرآلات استیل صافی:

به منظور جلوگیری از ورود اشیا خارجی به جریان سیال استفاده می‌شود و کار جداسازی اشیاء را انجام می‌دهد. در ساخت شیر صافی از توری صافی استفاده می‌شود که باید به صورت دوره‌ای بازبینی و سرویس شود.

قیمت شیرآلات استیل برای صنایع و ساختمان‌ها با بهترین شرایط

قیمت شیرآلات استیل چگونه محاسبه می‌شود؟

همانطور که در بالا ذکر کردیم شیرآلات فولادی به دلیل کاربردهایی که دارند و تنوع در آنها در بسیاری از صنایع استفاده می‌شوند و به این دلیل است که دانستن قیمت شیرآلات فولادی برای بسیاری از اقشار جامعه اهمیت دارد.

ابتدا باید در نظر داشته باشید که باید نوع پروژه را کاملاً مشخص کنید طبیعتاً ابعاد پروژه رابطه مستقیم با میزان هزینه احتمالی خواهد داشت اما باید این نکته را نیز در نظر داشته باشید که نوع و برند شیرها نیز در قیمت آن تأثیرگذار خواهند بود و طبیعتاً سایز آنها نیز همین تأثیر را خواهد داشت.

اما مزایای این دست از شیرها چیست که باعث می‌شود تا قیمت شیرآلات استیل نسبت به بقیه شیرها متمایز باشد. استفاده از استیل و فولاد ضدزنگ در تولید این شیرها باعث شده تا مقاومت بسیار بالایی در برابر خوردگی و همین‌طور دمای بالا داشته باشند. شما می‌توانید با یک بار خرید خوب و با پایین‌ترین قیمت شیرآلات استیل به‌راحتی از آنها برای سالیان طولانی استفاده کنید بدون این که نگرانی خاصی درباره زنگ زدن و یا خوردگی آنها داشته باشید.

ماده استیل به خاطر اینکه مقاومت خوبی در مقابل تغییر دما دارد، ماده مناسبی برای ساخت شیر آلات آب به حساب می آید. این ماده می‌تواند دماهای پایین و بالایی را که به خاطر تغییر دمای محیط، به آب وارد می‌شود را تحمل کرده و از ترک برداشتن بدنه خود جلوگیری نماید. همچنین از این نوع شیرآلات برای مواد شیمیایی نیز بسیار مناسب است چرا که مواد شیمیایی نمی توانند روی این مواد تاثیری داشته باشند. استیل علاوه بر تمامی فواید و ویژگی های فوق بسیار زیبا نیز هست.

شیرآلات استیل خود را از کجا تهیه کنیم؟

یکی از مراکز معتبری که این دست از اتصالات را ارائه می دهد، فروشگاه لوله و اتصالات امین می‌باشد فروشگاه امین در زمینه ارائه شیرآلات، لوله، اتصالات و محصولات مربوطه بیش از بیست سال تجربه دارد. این فروشگاه در سال ۱۳۷۵ تاسیس شد این فروشگاه در پروژه‌های شهرداری‌های مناطق ۱-۳-۵، بیمارستان تخصصی چشم نگاه، دانشگاه علم وصنعت، ستاد مشترک، شرکت بام آنرژی (پروژه‌های بام لند، بام زعفرانیه و غیره)، شرکت ترمو اسکان، پروژه‌های مسکن مهر ۳۶۰ واحدی و ۱۲۰۰ واحدی هشتگرد و ۱۲۰ واحدی پرند، شرکت گروه صنعتی کاوه، پارس آنلاین، برج آبشار، شرکت صاایران، باتری  سازی نیرو، صدا و سیما، ایران دارو، شرکت دلپذیر، شرکت مانیزان، شرکت سپید ماکیان، شرکت آذین، آوین سینا، بیمارستان عرفان، برج آرتمیس، شرکت مخابرات، پادگان حضرت ابولفضل (ع)، بیمارستان سرطان مرکز صالح، شرکت ابر آرمان و هپاسکو تامین ملزومات مشارکت داشته است.

قیمت شیرآلات استیل برای صنایع و ساختمان‌ها با بهترین شرایط

آدرس فروشگاه امین

شعبه یک: تهران – خیابان خیام شمالی- رو به روی درب شرقی پارک شهر – کوچه افخمی – پلاک ۴

شعبه دو: تهران – خیابان خیام شمالی – روبروی پارک شهر – کوچه قورخانه – پلاک ٦٨

تلفن : ۳۳۹۰۰۸۳۲

۳۳۹۰۰۷۶۵

۳۳۹۱۳۹۰۷

۳۳۹۵۸۰۹۵

همراه : ۰۹۱۲۲۴۴۱۴۰۴ (امین یعقوبی)

۰۹۱۲۲۷۸۴۹۷۳ (رامین یعقوبی)

آدرس وب سایت: http://aminpipestore.com/

قیمت شیرآلات استیل برای صنایع و ساختمان‌ها با بهترین شرایط

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 + 17 =