کد خبر : 299590
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰
-

شناسایی بیش از ۱۰۰ ساخت‌وساز غیرمجاز در عرصه‌های جنگلی نوشهر

شناسایی بیش از ۱۰۰ ساخت‌وساز غیرمجاز در عرصه‌های جنگلی نوشهر

فرماندار نوشهر از شناسایی بیش از ۱۰۰ مورد ساخت‌وساز غیرمجاز در عرصه‌های جنگلی و مرتعی این شهرستان خبرداد

به گزارش عصرقائم، سعید یزدانی در نشست انفال منابع طبیعی شهرستان که با حضور اکبرزاده نماینده ویژه استاندار مازندران در مبارزه با جنگل خواری و کوه خواری برگزار شد ، گفت که شناسایی این تعداد تخلفات و تجاوز به عرصه های ملی در منطقه طی سال جاری با همکاری سپاه و دیگر دستگاه های مرتبط انجام گرفته است.

وی با اشاره به وجود بیش از ۲۷۰ قطعه ۱۰ هکتاری اراضی جنگلی و جلگه ای در شهرستان ، افزود : متاسفانه طی سال های گذشته بیشترین ساخت وسازهای غیر مجاز در این اراضی صورت گرفته است در حالی که این اراضی در دهه ۴۰ به خاطر صنوبرکاری برای تهیه چوب در صنایع چوبی به افراد حقوقی و حقیقی واگذار شده بود و اکنون تیدبل به عرصه  ویلاسازی شده است.

فرماندار شهرستان نوشهر گفت : اگر مسوولان وقت در گذشته هنگام بازدید از این عرصه ها از روند ساخت وساز ها و بناهای نیمه تمام تصویربرداری و صورت جلسه تهیه می کردند و نظارت ها را ادامه می دادند امروز وضعیت اراضی ملی شهرستان این گونه نبود.

وی بیان کرد: به عنوان مثال در بازدیدهای میدانی اگر یک بنای نیمه تمام در اراضی ملی حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت و علاوه بر صورت جلسه دستور توقف داده می شد ، از ادامه ساخت بنا جلوگیری می شد ولی متاسفانه در پرونده ها چنین گزارش هایی مشاهده نشده است.

شناسایی بیش از ۱۰۰ ساخت‌وساز غیرمجاز در عرصه‌های جنگلی نوشهر

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هشت − 3 =