کد خبر : 299551
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
-

آخرین وضعیت جسمی آهنگران در بیمارستان

آخرین وضعیت جسمی آهنگران در بیمارستان

مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت در تشریح آخرین وضعیت جسمی حسن آهنگران گفت: «احتمالا آقای آهنگران ظرف یک یا دو روز آینده از بیمارستان مرخص می‌شوند.»

به گزارش عصرقائم، حسن آهنگران هنرمند پیشکسوت در حوزه خوشنویسی است که چندی پیش خبر بستری شدن او در بیمارستان آیت‌الله گلپایگانی قم منتشر شد.

سید عباس عظیمی با اشاره به این نکته که او احتمالا یک یا دو روز آینده از بیمارستان مرخص خواهد شد، اظهار کرد: «آقای آهنگران در بیمارستان آیت الله گلپایگانی قم بستری هستند و در حاضر مراحل درمانی را دارند طی می‌کنند. علت بستری شدن ایشان هم عفونت پا به دلیل بیماری دیابت است.»

او همچنین در پاسخ به این سوال که آیا موسسه برای حمایت از هنرمندانی که ساکن شهرستان هستند، محدودیت دارد یا خیر؛ گفت:‌ «موسسه هیچ محدودیتی برای رسیدگی به امور هنرمندان در شهرستان‌ها ندارد. چه بسا ما از لحاظ رسیدگی و سایر موارد توجه بیشتری به هنرمندان شهرستانی در نوع خودمان داشته‌ایم.»

عظیمی ادامه داد: «اعضای موسسه در هر کجای جغرافیای ایران که باشند، از لحاظ رسیدگی هیچ فرقی با هم ندارند. در رابطه با اتفاقی که برای آقای آهنگران افتاد نیز نماینده موسسه سریعا به قم فرستاده شد و آنجا مستقر بود تا به وضعیت ایشان رسیدگی کند.»

مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت در آخر خبر داد که مراسم جشن تولد هنرمندان پیشکسوت متولد فروردین ماه به دلیل تقارن با ماه مبارک رمضان در اردیبهشت و همزمان با تولد هنرمندان اردیبهشت ماهی برگزار خواهد شد.

حسن آهنگران هنرمند خوشنویسی است که به دلیل عفونت پا درحال حاضر در بیمارستان بستری است و گفته می‌شود که چندان شرایط مساعدی برای سخن گفتن ندارد.

آخرین وضعیت جسمی آهنگران در بیمارستان
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده + یک =