کد خبر : 299481
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰
-

حادثه تروریستی حرم رضوی نشانه زوال دشمنان اسلام است

حادثه تروریستی حرم رضوی نشانه زوال دشمنان اسلام است

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: معاندین اسلام و انقلاب، به دنبال ایجاد انشقاق در بین صفوف متحد و یکپارچه ملت ایران و شکاف بین قومیت‌ها و رخنه در بین مسلمین هستند.

به گزارش عصرقائم، حجت الاسلام محمدمهدی شریف تبار در گردهمایی طلایه داران تبلیغ نوشهر ضمن محکوم کردن حادثه تکفیری در مشهد مقدس، شهادت روحانیون جهادی و امام محلات مشهد، حجج الاسلام اصلانی و دارایی را تسلیت گفت و افزود: همه ما مبلغان باید در نظر داشته باشیم که این حوادث، توطئه دشمنان به ویژه استکبار جهانی، اسرائیل و اذناب آنها در منطقه است.

شریف تبار حادثه تأسف بار و فاجعه دلخراش شکسته شدن حریم و بارگاه قدس رضوی و مضروب ساختن طلاب جهادگر عرصه تبلیغ دین و معارف قرآن و اهل بیت (ع) توسط عناصر وابسته به گروه‌های تکفیری، در ملأ عام و در مقابل دیدگان خانواده‌ها و زائرین و مجاورین امام رئوف در ماه ضیافت الهی را نشانه بارز ضعف و زوال دشمنان اسلام و انقلاب عنوان کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران افزود: به همه مزدوران جنایتکار و حامیان اصلی تروریسم جهانی، گوشزد می‌کنیم با این دسیسه‌ها و جنایت‌ها، ریشه‌های فرهنگ جهاد و شهادت در جان و روح ملت سرافراز و شهیدپرور ایران اسلامی و اراده و عزم، طلایه داران عرصه تبلیغ و خدمت گذاران حقیقی مردم عزیز ایران اسلامی، در ادامه طریق انقلاب اسلامی، محکم‌تر خواهد شد.

این مسئول با تاکید بر هوشیاری و بصیرت عمومی نسبت به حفظ وحدت شیعه و سنی، تصریح کرد: بی شک دشمنان و معاندین اسلام و انقلاب، در پس این فاجعه، به دنبال ایجاد انشقاق در بین صفوف متحد و یکپارچه ملت ایران و شکاف بین قومیت‌ها و رخنه در بین مسلمین هستند که با مدد الهی و درایت و هوشیاری آحاد مردم فهیم، بصیر و مقاوم ایران اسلامی، این دسیسه نیز به سرانجام نخواهد رسید و روسیاهی از آن استکبار جهانی خواهد بود.

شریف تبار با اشاره به اهمیت منابر و فعالیت‌های تبلیغی ویژه ماه مبارک رمضان بیان کرد: امروز باید مبلغین بویژه امامان محلات و روستاها به دنبال احیای مسجد جامعه پرداز برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی باشند و یک روحانی نباید به برنامه‌های درون مسجد اکتفا کند بلکه باید با تشکیل گروه‌های جهادی به دنبال حل مشکلات محله و روستا بپردازد.

وی بیان کرد: موضوعات سخنرانی هم براساس نیاز امروز بویژه آسیب‌های اجتماعی محله انتخاب شود و با روحیه جهادی به دنبال حل مشکلات مسکن، شغل و ازدواج جوانان باشیم.

حادثه تروریستی حرم رضوی نشانه زوال دشمنان اسلام است
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 − 3 =