کد خبر : 299358
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
-

جامع‌ترین سامانه پیامکی در کشور

جامع‌ترین سامانه پیامکی در کشور

با گذشت سه دهه از ارسال اولین پیامک در دنیا، این ابزار ارتباطی جزء اولین و مهم‌ترین روش‌های ارتباط در جهان است. امروزه بسیاری از امور مهم روزانه افراد از قبیل کدهای یکبار مصرف بانکی، پیگیری سفارشات، یادآوری و اطلاع‌رسانی‌های موسسات دولتی و… توسط پیامک به مخاطبان و افراد ارائه می‌شود.

به گزارش عصرقائم، به نقل از مدیانا اس ام اس، بازاریابی پیامکی امروزه یکی از روش‌های رایج تبلیغات و ارتباط با مشتریان است. امروزه کسب‌وکارهای زیادی از این روش استفاده می‌کنند ولی هنوز صاحبان مشاغلی هستند که با این روش بازاریابی و امکاناتی که به وسیله پنل اس ام اس در اختیارشان قرار می‌گیرد، آشنایی ندارند.

مدیانا اس ام اس یکی از سامانه‌های پیامکی مطرح ایران در خصوص ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و ارسال پیامک‌های اطلاع‌رسانی است.

پنل اس ام اس مدیانا یکی از اولین سامانه‌های ارسال پیامک انبوه در ایران است که بیش از ۲۰۰۰۰۰ کسب‌وکار کوچک و بزرگ آن را برای بازاریابی پیامکی خود انتخاب نموده‌اند. با استفاده از پنل اس ام اس مدیانا شما قادر خواهید بود تا به طیف گسترده‌ای از افراد پیامک ارسال نمایید و با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید.

از امکانات سامانه مدیانا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی

امکان ارسال پیامک صوتی

دستگاه ثبت شماره مشتریان و حفظ تعامل با آن ها

وب سرویس پیامکی

دریافت نمایندگی

جامع‌ترین سامانه پیامکی در کشور

 ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی

ارسال پیامک انبوه یکی از رایج‌ترین امکانات سرویس ارسال پیامک است که کسب و کارهای مختلف برای تاثیرگذاری و انجام تبلیغات هدفمند و دقیق از آن استفاده می‌کنند. با ارسال پیامک انبوه صاحبان کسب‌وکارهای مختلف قادر خواهند بود تا بدون محدودیت تعداد و با توجه به تفکیک بازار هدف کسب‌وکار خود، پیامک‌های تبلیغاتی ارسال نمایند و مخاطبین را از محصولات و خدمات خود آگاه کنند.

ارسال پیامک‌های انبوه به دلیل ویژگی امکان انتخاب مخاطبان بر اساس سن و جنسیت، منطقه، شغل و… هدفمند است و قابلیت تفکیک در ارسال پیامک برای آن وجود دارد. با ارسال پیامک های هدفمند می‌توان موفقیت خود را در بازاریابی پیامکی تضمین نمود.

مدیانا اس ام اس با در اختیار قرار دادن این امکانات و بانک مشاغل جامع در تلاش است تا کامل‌ترین خدمات را برای تبلیغات پیامکی کاربران خود ارائه نماید.

ارسال پیام صوتی

امکان ارسال پیامک صوتی یکی از امکانات ویژه و کارآمد در پنل اس ام اس مدیانا است که با استفاده از آن دیگر نگران نرسیدن پیام کسب‌وکار خود به تمامی مخاطبان نخواهید بود. با ارسال پیامک صوتی شما قادر خواهید بود تا متفاوت‌تر از سایر رقبای خود تبلیغات کنید و صدای کسب‌وکار خود را به گوش بازار هدف برسانید.

با ارسال پیامک صوتی دیگر نگران لیست سیاه مخابرات یعنی لیست شماره‌هایی که امکان دریافت پیامک‌های تبلیغاتی خود را مسدود کرده‌اند، نخواهید بود.

دستگاه ثبت شماره مشتری و حفظ تعامل با مشتریان

جامع‌ترین سامانه پیامکی در کشور

یکی از راه‌های به صرفه و موثر برای برقراری ارتباط با مشتریان ارسال پیامک به آن‌هاست. ارسال پیامک نوبت‌دهی، اطلاع‌رسانی، ارسال کد تخفیف، یادآوری اقساط، ارسال کارت ویزیت الکترونیک و …. از امکانات سامانه پیامکی برای ارتباط با مشتریان است.

برای جمع آوری شماره همراه مشتریان راه‌های زیادی وجود دارد اما یکی از حرفه‌ای ترین روش ها که در عین حال حریم شخصی مشتریان را حفظ می‌کند دریافت شماره به وسیله دستگاه ثبت شماره مشتری است.

در دستگاه ثبت شماره مشتری مدیانا امکان اتصال به سامانه پیامکی به راحتی وجود دارد و شماره مشتریان به صورت خودکار در دفترچه پنل اس ام اس هر کسب‌وکار ذخیره خواهد شد. از ویژگی های کاربردی دستگاه ثبت شماره می‌توان به امکان دسته بندی شماره مشتریان و تفکیک آن ها برای ارسال پیامک های هدفمند اشاره نمود.

وب سرویس پیامکی

اگر صاحب وب سایت و یا کسب‌وکار اینترنتی هستید به طور حتم از میزان اهمیت ارسال پیامک برای انجام بسیاری از امور مربوط به سایت از جمله ارسال نام کاربری، رمز یکبار مصرف، عضویت، پیگیری سفارشات و… آگاه هستید. پنل پیامک مدیانا اس ام اس با قابلیت اتصال به سیستم‌های مدیریت محتوا و نرم افزارها و همچنین بروزرسانی مداوم افزونه‌های پیامکی در تلاش است تا با کیفیت‌ترین خدمات وب سرویس پیامکی را به کسب‌وکارهای الکترونیک ارائه دهد.

افزونه‌های پیامکی در سامانه پیامکی مدیانا اس ام اس به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد علاوه بر آن حضور تیم فنی قوی و پشتیبانی ۲۴ ساعته این سامانه را به یکی از تخصصی‌ترین سرویس‌های ارائه دهنده‌ی خدمات پیامکی تبدیل کرده است.

دریافت نمایندگی پنل اس ام اس

دریافت نمایندگی اس ام اس از مدیانا یک موقعیت عالی برای کسب‌ درآمد بدون نیاز به سرمایه از اینترنت است به وسیله ارسال و دریافت پیامک، فروش و تعرفه‌گذاری خطوط، ایجاد زیر مجموعه و… افراد قادر هستند تا به راحتی درآمد کسب کنند.

نمایندگی پنل اس ام اس می‌تواند یک شغل دوم عالی برای صاحبان مشاغل مختلف باشد. اگر تمایل دارید که با نحوه دریافت نمایندگی پنل اس ام اس بیشتر آشنا شوید و یا برای دریافت پنل اس ام اس و شروع بازاریابی پیامکی خود اقدام کنید از طریق سایت مدیانا اس ام اس ثبت نام کنید.

جامع‌ترین سامانه پیامکی در کشور

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × پنج =