کد خبر : 299263
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
-

همکاری هومسا و پخش البرز در زمینه گردشگری

همکاری هومسا و پخش البرز در زمینه گردشگری

گردشگری در ایران بسیار متنوع است و برای هر سلیقه‌ای انتخاب‌های جذابی دارد. چه مشتاق و علاقه‌مند به مکان‌های تاریخی باشید، چه دوستدار طبیعت، در سرتاسر ایران انتخاب‌های جذابی پیش رو دارید. آن‌هایی که اهل فرهنگ و هنر هستند، در ایران به بهترین نمونه‌های جاذبه‌های فرهنگی دسترسی دارند؛ آن‌هایی هم که اهل غذا و گردشگری خوراک هستند، در سفر به هر شهر و دیاری دست پر باز می‌گردند.

به گزارش عصرقائم، به نقل از وبسایت هومسا، گردشگری ایران پر است از ظرفیت‌ها و فرصت‌هایی که ناشناخته مانده و تشنه سرمایه گذاری و توجه چه از سمت بخش خصوصی و چه بخش دولتی است. یکی از ظرفیت‌ها و فرصت‌هایی که می‌تواند باعث نجات گردشگری ایران شود، گردشگری آنلاین است. متاسفانه با وجود بزرگی و تنوع صنعت گردشگری ایران، سهم کوچکی از توریسم کشور به صورت آنلاین درآمده و ظرفیت‌های آن به صورت کامل بالفعل نشده است.

در طی این سال‌ها استارت‌آپ‌های گردشگری مختلفی در این راه قدم برداشته و سعی در آنلاین کردن خدمات گردشگری مانند فروش بلیت، اجاره هتل و اقامتگاه، فروش تور و غیره داشته‌اند. یکی از این استارت‌آپ‌ها، وبسایت هومسا است که در زمینه اجاره آنلاین اقامتگاه فعالیت دارد و به تازگی با شرکت پخش البرز همکاری تازه‌ای را شروع کرده است.

تفاهمنامه همکاری هومسا و شرکت پخش البرز

اولین تفاهمنامه همکاری استارتاپ راهکار نوین سفر آسا (هومسا) و شرکت پخش البرز، از زیرمجموعه‌های مجموعه دارویی برکت در زمینه توسعه امکانات گردشگری به امضای دو طرف رسید.

بر اساس این تفاهمنامه، شرکت هومسا مسئولیت تامین امکانات رفاهی و گردشگری را برای ۱۵۰۰ نفر از کارکنان این مجموعه صنعتی فراهم کرده است. بنا بر این قرارداد یک ساله، شرکت هومسا اعتبار مشخصی را برای پرسنل پخش البرز در نظر گرفته است که بر اساس آن، این افراد امکان استفاده از تمام اقامتگاه‌های موجود در وبسایت هومسا را دارند.

شرکت هومسا، سامانه اجاره آنلاین اقامتگاه‌ها تلاش می‌کند تا با فراهم کردن زیرساخت‌ها و امکانات لازم برای سازمان‌ها و ارگان‌های کشور، در راستای مسئولیت اجتماعی خود برای توسعه صنعت گردشگری گام بردارد.

سایت هومسا، سامانه آنلاین رزرو اقامتگاه

سامانه اجاره ویلا، سوئیت و اقامتگاه‌های بوم گردی راهکار نوین سفر آسا (سهامی خاص) با نام تجاری هومسا، از سال ۹۶ به عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ ارنیکا وارد دنیای گردشگری شد و یکی از بزرگ‌ترین سامانه‌های رزرو آنلاین اقامتگاه در کشور است که بیش از ۱۰ هزار اقامتگاه در سراسر ایران دارد.

اقامتگاه‌های موجود در این سایت، با تنوع زیاد خود که شامل کلبه، ویلا، سوئیت، آپارتمان، اقامتگاه بوم‌گردی و هتل می‌شود، هر سلیقه‌ای را راضی نگه می‌دارد. پشتیبانی ۲۴ ساعته، امکان بررسی نظرات مهمانان، فیلترهای دسته‌بندی اقامتگاه‌ها از نظر قیمت و نوع اقامتگاه، از دیگر ویژگی‌های این سامانه است.

هومسا در راستای توسعه پایدار گردشگری توانسته یک زنجیره تأمین سبز فراهم آورد تا میهمانان و میزبانان با خیالی آسوده و به شکل مؤثری در یک پلتفرم، به همدیگر ملحق شوند. به موازات این اندیشه، لوگو هومسا به گونه‌ای طراحی شد تا بیانگر خط فکری کسب و کار باشد؛ خانه‌ای سبز به همراه میهمان و میزبانی که با دریافت خدمات رزرو اقامتگاه، دست دوستی به هم می‌دهند.

مأموریت هومسا در ارائه تجربه اقامتی خاطره انگیز، با مناسب‌ترین قیمت، خدمات شایسته برای مهمان‌ها و منبع اصلی کسب درآمد برای میزبان‌ها تعریف شده است.

شرکت پخش البرز؛ اولین شرکت پخش پذیرفته شده در بورس

شرکت پخش البرز از سال ۱۳۵۳ فعالیت خود را آغاز کرده است و هم‌ اکنون از شرکت‌های وابسته به شرکت سرمایه‌گذاری البرز محسوب می‌شود. پخش البرز، از قدیمی‌ترین شرکت‌های توزیع کننده کالا و نیز اولین شرکت پخش پذیرفته شده در بورس کشور است. این شرکت در دو خط دارو و کالاهای مصرفی فعال است و سعی می‌کند با توزیع سریع، مطمئن و ۲۴ ساعته محصولات خود، رضایت مشتریان خود را به دست بیاورد.

شرایط و مزایای همکاری سازمانی با هومسا

سفرهای کاری و تفریحی هر فرد در سازمان می‌تواند تحت پوشش خدمات رفاهی آن سازمان قرار بگیرد. در این راستا هومسا با ارائه پیشنهادات مؤثر، آمادگی خود را برای همکاری سازمان‌ها اعلام می‌نماید. از مزایای این همکاری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ایجاد پنل مدیریتی با کاربری بسیار آسان و قابلیت‌های ویژه نظارتی، صدور تأییدیه کد شخصی، لایه بندی پرسنل و غیره.

ارائه کمپین‌ها و تخفیفات اختصاصی سازمانی

اعطای اعتبارهای متفاوت به تناسب نوع قرارداد همکاری

اختصاص و افزایش اعتبار به صورت کلی و جزئی برای پرسنل هر سازمان

امکان تسویه موردی یا کلی

مشاوره و استفاده از خبرنامه اختصاصی برای آگاهی از پیشنهادات ویژه هومسا

اثرات همکاری هومسا و شرکت پخش البرز بر گردشگری

با همکاری که بین هومسا و شرکت پخش البرز شکل گرفته است، می توان امیدوار بود که گردشگری بومی به ویژه بعد از دوران سخت کرونا، رو به بهبود و پیشرفت برود. قدمی کوچک که اهداف بزرگی دارد و باعث ایجاد اثرات مثبتی در دو سمت همکاری می‌شود.

محمد گلشن، مدیر توسعه کسب و کار هومسا با تاکید بر اهمیت این تفاهمنامه همکاری گفت: «امیدواریم با همکاری شرکت خوش‌نام پخش البرز بتوانیم مسیر را برای توسعه همکاری‌ها با مجموعه برکت نیز هموار کنیم تا دو طرف بتوانند در راستای توسعه زیرساخت‌ها و امکانات رفاهی گردشگری کشور گام بردارند.»

گلشن در ادامه اظهار کرد: هومسا تلاش کرده تا در این تفاهمنامه، امکانات رفاهی و گردشگری لازم را با بالاترین سطح بهداشت و ایمنی، در اختیار پرسنل شرکت پخش البرز قرار دهد.

مدیر توسعه کسب و کار هومسا با ابراز امیدواری نسبت به توسعه همکاری‌ها بین دو طرف در آینده نزدیک، حرکت هومسا را در راستای توسعه گردشگری آنلاین کشور دانست.

گردشگری ایران بدون تردید، از پتانسیل بالایی برخوردار بوده است. در این بین، گردشگری آنلاین با رشد روزافزونی مواجه شده و هومسا به‌عنوان یکی از استارتاپ‌های پیشتاز در این زمینه، تلاش می‌کند تا بهترین تجربه را برای گردشگران در فضای آنلاین ایجاد کند.

در همین راستا، هومسا هزاران اقامتگاه بومگردی، ویلا، آپارتمان و هتل را برای خدمت رسانی به گردشگران فراهم کرده است. پشتیبانی هومسا که به صورت ۲۴ ساعته فعال است، از زمان رزرو تا بعد از خروج گردشگران از اقامتگاه‌ها، با میزبانان و میهمانان همراه هستند تا بهترین تجربه سفر را برای افراد رقم بزنند.

همکاری هومسا و پخش البرز در زمینه گردشگری

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده + 14 =