کد خبر : 299235
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵
-

علی صبوری: برای دستمزد از تلویزیون می‌روند، مردم بهانه‌اند

علی صبوری: برای دستمزد از تلویزیون می‌روند، مردم بهانه‌اند

علی صبوری در نشست خبری سریال نوروزی «خداداد» از دلایلی که خداحافظی برخی از بازیگران از تلویزیون را رقم می زند، انتقاد کرد و این خداحافظی را فقط به به انگیزه کسب دستمزد بیشتر در شبکه نمایش خانگی دانست.

به گزارش عصرقائم، همچنین در بخشی از این نشست احتمال ساخت فصل دوم سریال «خداداد» از سوی سازندگان مطرح شد.

نشست خبری سریال نوروزی «خداداد» ظهر سه شنبه ـ ۱۶ فروردین ماه ـ در ساختمان اداره کل روابط عمومی صدا و سیما برگزار شد.

در این نشست بهرنگ ملک محمدی مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو، علی غفاری کارگردان، میلاد کزازی نویسنده، زهره حمیدی، آرش نوذری، سوسن پرور و علی صبوری، بازیگران این سریال، حضور داشتند.

سریال کمدی «خداداد» به کارگردانی علی غفاری و تهیه کنندگی سعید سعدی در ایام نوروز ۱۴۰۱ از شبکه دو سیما پخش شد.

در این مجموعه رضا ناجی، پیام دهکردی، علی صبوری، سوسن پرور، مهرناز بیات، آرش تاج، آرش نوذری، افشین نخعی، زهره حمیدی، شیرین بینا، سارا باقری، مهرزاد جعفری، جواد زیتونی، فریبا سادات مرتضوی، سیامک اشعریون، سیاوش طهمورث، بازیگران کودک: امیرحسین غفاری و کوثر حیدری به ایفای نقش پرداختند.

علی صبوری در بخشی از این نشست گفت: خداداد سومین سریال تلویزیونی من بود. تجربه فوق العاده ای بود. با گذشت زمان سعی می‌کنم تجریه کسب کنم و به پختگی برسم هنوز اول راه هستم لطف خدا شامل حالم شده که می‌توانم به عنوان بازیگر در کنار دوستان باشم و یاد بگیرم.

او درباره ویژگی ژانر کمدی گفت: رسالت ما خنداندن مردم است. خودم عاشق ژانر کمدی هستم. امیدوارم حسی که می‌خواستیم به مردم منتقل شود، منتقل شده باشد.

صبوری افزود: استندآپ کمدی با بازیگری خیلی فرق دارد. ممکن است کسی استندآپ کمدین موفقی باشد اما بازیگر خوبی نباشد.

او درباره بازخوردهایی که از سریال خداداد گرفته است، گفت: نظر مردم مهم است. در صفحه خودم که مخاطبان زیادی دارد و استوری های من را یک میلیون نفر می‌بینند، نطرسنجی گرفتم و ۹۵ درصد، کار را دوست داشتند؛ البته صفحه من هم ممکن است ملاک درستی نباشد و مخالفان من در این صفحه نباشند.

صبوری با انتقاد از برخی از آمارهای تعداد بیننده‌های سریال های تلویزیون، عنوان کرد: تلویبیون آمار بیننده را اعلام کرد. «زیرخاکی» اگر بیش از سه میلیون بیننده دارد، باید تقسیم بر تعداد قسمت‌ها شود. چطور می‌شود یک سریال هشتاد و خورده‌ای درصد بیننده داشته باشد و یک سریال ۴ درصد؟! قبل از این سریال، با «پلاک ۱۳» قرارداد بستم و هنوز سریال را در حین پخش ندیده بودم. همان روز خبری دیدم که نوشته بود فاجعه‌ای به اسم پلاک ۱۳ در تلویزیون. بعد در آمار دیدم، پلاک ۱۳ سوم شده است! چه اتفاقی دارد می‌افتد؟

او افزود: پلتفرم‌ها آمار بازدید یک میلیون دقیقه می‌دهند که اگر در تعداد قسمت‌های سریال تقسیم شود، زیاد هم نیست. تلویزیون مخاطبانش بیشتر است.

صبوری ادامه داد: من برای پول وارد این عرصه نشدم اگر می خواستم فصای مجازی ام را نگاه می داشتم که درآمد یک سالش به اندازه صد سال کار در صدا و سیما است. اما من صدا و سیما را انتخاب کردم و پای آن ایستادم.

صبوری با انتقاد از دلایل خداحافظی برخی از هنرمندان با تلویزیون گفت: به خاطر پول و دستمزد با تلویزیون خداحافظی می کنند بعد در خبر می‌گویند چون مردم تلویزیون نگاه نمی‌کنند، همه خداحافظی کرده اند. اینطور نیست؛ مردم در شهرستان و مناطق محروم تلویزیون را می‌بینند. دستمزد شبکه خانگی چند برابر است و برای دستمزد می‌روند.

علی صبوری: برای دستمزد از تلویزیون می‌روند، مردم بهانه‌اند

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × پنج =