کد خبر : 299217
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
-

شاهد جهش ساخت و ساز و کاهش نرخ مسکن در سال جدید خواهیم بود

شاهد جهش ساخت و ساز و کاهش نرخ مسکن در سال جدید خواهیم بود

دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران گفت: برنامه‌هایی داریم که با همکاری دولت موضوع ساخت و ساز را در شهرهای مختلف بسط دهیم و با مشارکت مردم و دولت جهش ساخت و ساز و بهبود وضعیت مسکن را در سال جاری شاهد خواهیم بود.

به گزارش عصرقائم، احسان متولیان دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال مبنی بر اینکه آیا در سال جاری نرخ مسکن تعدیل می‌شود یا خیر و شهروندان منتظر کاهش نرخ مسکن در شهرها باشند یا خیر، گفت: حتماً ان‌شاءالله این موضوع محقق می‌شود همایشی اواخر سال پیش معاونت شهرسازی شهرداری تهران با مشارکت انبوه‌سازان برگزار کرد و از معاونین کلانشهرها نیز دعوت به عمل آمد در این همایش موضوع برنامه‌ها برای تعدیل و کاهش نرخ مسکن و باز شدن قفل ساخت و ساز مورد بحث و گفت‌وگو و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: تفاهم‌نامه‌ای هم اواخر سال پیش شهرداری تهران با بنیاد مسکن و وزارت راه و شهرسازی منعقد شد که بر این اساس برنامه ساخت و ساز در سال جاری گسترش می‌یابد و جهش ساخت و ساز را شاهد خواهیم بود کما اینکه در کنار این موضوع ، قرارگاه مسکن در شهرداری تهران راه اندازی و فعال شده است.

دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران ادامه داد: قطعا کاهش نرخ مسکن در تهران بر روی نرخ مسکن در شهرهای دیگر هم تأثیرگذار است و هر زمان قیمت مسکن در تهران تغییر کرده به تدریج در سایر شهرها هم اثر گذاشته است.

بر اساس گزارش مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران ؛ متولیان خاطرنشان کرد:‌ برنامه‌هایی در مجمع شهرداران طراحی شده که با همکاری دولت موضوع ساخت و ساز در شهرهای مختلف بسط داده شود و با مشارکت مردم و دولت جهش ساخت و ساز و بهبود وضعیت مسکن را در سال جاری شاهد خواهیم بود و نرخ مسکن بر همین اساس کاهش می‌یابد.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 1 =