کد خبر : 299103
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۵
-

ساخت بازی آنلاین برای تلفن‌های همراه

ساخت بازی آنلاین برای تلفن‌های همراه

یک شرکت فعال در حوزه تولید محصولات خلاق یک بازی با قابلیت پیام رسان اختصاصی را پیاده‌سازی کرد.

به گزارش عصرقائم، بنیامین سالاری، مدیرعامل یکی از شرکت‌های دانش بنیان حوزه بازی، با بیان این‌که بازی طراحی شده در این شرکت به صورت برخط و آفلاین پیاده‌سازی شده است، گفت: این بازی یک معضل اجتماعی را در قالب طنز و کارتون به تصویر می‌کشد و شخصیت‌های داخل بازی توجه بیش‌ازحد به تلفن همراه خود دارند که همین موضوع مشکلاتی را برای آنان به وجود می‌آورد که بازیکن باید مشکلات را حل کند.

وی با بیان اینکه این بازی به سبک‌ فکری و اَکشِن با موضوع فرهنگی استفاده متعارف از تلفن همراه دارای مراحل رقابت آنلاین و مراحل آفلاین است، خاطر نشان کرد: این بازی دارای پیام‌رسان داخلی اختصاصی جهت چت با بازیکنان این بازی و بازی‌های دیگر این شرکت است، همچنین امکان بازی به‌صورت چند نفره و رقابت و ثبت رکورد وجود دارد.

به نقل از مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی ریاست‌جمهوری، سالاری اظهار کرد: این بازی برای تلفن‌های همراه، دارای سناریوهای مشخصی است که برای هر مرحله فکر شده و ترکیبی از کارتون و بازی است. روند ساخت این بازی و زیرساخت‌های آن کاملاً در داخل طراحی شده و از هیچ سرویس خارجی استفاده نشده است.

وی بازی راهبردی آنلاین دهکده من را از دیگر محصولات این شرکت نام برد و گفت: این بازی دارای رزولوشن و کیفیت بالا و شامل ۷ لایه امنیتی، ۲ نسخه قابل‌نصب و تحت وب، نقشه هوشمند و قدرتمند در هسته و پوسته است.

به گفته مدیرعامل این شرکت، این دو بازی به‌زودی به مرحله عرضه می‌رسند.

ساخت بازی آنلاین برای تلفن‌های همراه
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 2 =