کد خبر : 299173
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۳
-

آغاز عملیات احداث ۷۴۵ واحد مسکونی در ۶ شهرستان مازندران

آغاز عملیات احداث ۷۴۵ واحد مسکونی در ۶ شهرستان مازندران

فرمانده سپاه کربلا از کلنگ زنی ۷۴۵ واحد مسکونی در ۶ شهرستان خبرداد و گفت: این واحدها با همت سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا در شهرستان‌های ساری، نکا، جویبار، فریدونکنار، سیمرغ و کلاردشت ظرف مدت ۲ سال ساخته خواهد شد.

به گزارش عصرقائم، آئین متمرکز کلنگ زنی آغاز احداث در ۶ شهرستان استان مازندران با حضور سردار مسلمی  فرمانده سپاه کربلا، علیخانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران  و سایر مسئولین مربوطه در روستای خنار آباد ساری برگزار شد.

فرمانده سپاه کربلا از کلنگ زنی ۷۴۵ واحد مسکونی در ۶ شهرستان خبرداد و گفت: براساس تفاهم نامه‌ای با اداره کل ، بسیج سازندگی سپاه کربلا برای ساخت این تعداد واحد‌ها مکلف شد که طرف دوسال واحد‌ها را ساخته و تحویل دهد.

سردار سیاوش مسلمی افزود:سپاه از ظرفیت بسیج، و همکاری همه نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی، برای ساخت مسکن برای قشر مستضعف استفاده کرده است تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت واحد‌ها به مردم تحویل شود.

مسلمی با بیان اینکه  این واحد‌های مسکونی در قالب فاز اول نهضت ملی مسکن دولت مردمی سیزدهم است، خاطرنشان کرد: این واحدها با همت سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا در شهرستان‌های ساری، نکا، جویبار، فریدونکنار، سیمرغ و کلاردشت ظرف مدت ۲ سال ساخته خواهد شد.

رضا علیخانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران نیز با بیان اینکه در استان ساخت سالانه ۳۸ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن برای استان در نظر گرفته شد، اظهار کرد: تمام تلاش خود را در قالب برنامه جامع و هدفمند به کار می‌گیریم که هم بتوانیم نیازهای مرتبط با مسکن را به بهترین نحو مشخص کنیم و یک برنامه جامع و براساس آمایش مشخص را برای تولید مسکن آماده کنیم.

وی افزود: تحقق  این امر تا پیش‌نیاز از جمله تامین زمین که در این زمینه نیازمند همکاری تمام دستگاه‌ها هستیم و با بسیج امکانات و برنامه‌ریزی‌های لازم برای تامین، تایید کاربری و تغییر کاربری زمین انجام می‌دهیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با اشاره به برنامه‌ریزی برای تامین اعتبار این پروژه‌، بیان کرد: در این زمینه افرادی که از وضعیت درآمدی پایینی برخوردار هستند تا بتوانیم به بهترین نحو ممکن صاحب مسکن شوند.

این مسئول ادامه داد: موضوع مهم دیگر حل مشکل انشعاب آب، برق و گاز و حل مجوزهایی برای ساخت و بهره‌برداری و تخفیف‌هایی که باید در دولت به‌منظور ایجاد انگیزه داشته باشیم.

علیخانی خاطرنشان کرد: نکته مهم این بوده به دنبال برنامه‌ای برای انتخاب پیمانکاران و سرمایه‌گذارانی که در ساخت به ما کمک کنند، هستیم و این برنامه کلی است.

وی با اعلام اینکه آغاز این پروژه نقطه شروعی در راستای نهضت ملی مسکن با شروع سال جدید است، تصریح کرد: این پروژه به‌عنوان مهم‌ترین و استراژیکی‌ترین برنامه ما در سال ۱۴۰۱ است که کلنگ‌زنی شد و  امیدواریم بتوانیم در زمان مناسب و در موعد مقرر و با بهترین کیفیت کلید این خانه‌ها را به دست صاحبان و نیازمندان برسانیم.

آغاز عملیات احداث ۷۴۵ واحد مسکونی در ۶ شهرستان مازندران
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده − یازده =