کد خبر : 298996
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۰
-

ثبت حدود ۱۴ میلیون نفرشب اقامت در مازندران

ثبت حدود ۱۴ میلیون نفرشب اقامت در مازندران

حدود ۱۴ میلیون نفر- شب اقامت در۱۶ روز اخیر در مراکز اقامتی مازندران ثبت شده است.

به گزارش عصرقائم، مهدی ایزدی سرپرست اداره کل مراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: ۱۳ میلیون و ۹۴۳ هزار و ۹۳۷ نفر-شب اقامت نوروزی از ۲۶ اسفند تا پایان دوازدهم فروردین در مراکز اقامتی رسمی مازندران ثبت شده است

به گفته وی هشت میلیون و ۴۶۱ هزار و ۶۸۵ نفر-شب اقامت در مهمان‌سرا‌های ادارات و خوابگاه‌های دانشجویی بود

سرپرست اداره کل مراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران افزود: چهار میلیون و ۳۳۰ هزار و ۵۹۸ اقامت در خانه‌مسافر‌ها، ۶۶۹ هزار و ۲۳۵ نفر-شب اقامت در اقامتگاه‌های موقت شامل کمپ‌ها، کانکس‌ها و چادر‌های مسافرتی، ۸۸ هزار و ۳۲۵ اقامت در هتل‌های مازندران ثبت شده است.

ایزدی گفت: مسافران نوروزی در این مدت سه میلیون و ۹۴۴ هزار بازدید از جاذبه‌های طیبعی، تاریخی و فرهنگی مازندران داشته اند.

رئیس پلیس راه مازندران نیز با اشاره به پیش‌بینی ترافیکی سنگین طی ساعات آینده در محورهای شمال، گفت: اعمال محدودیت براساس تصمیم پلیس است که اعلام می‌شود.

یدالله جهان‌تاب اظهار کرد: درحال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت روان است.

وی با اشاره به اینکه برگشت مسافران در ساعات بعدازظهر خواهد بود، افزود: انتظار داریم در ساعات بعدازظهر شاهد ترافیکی سنگین در بار خروج خودروها باشیم.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه وانت‌بارها و کامیونت‌ها از حمل مسافر خودداری کنند، اضافه کرد: باتوجه به بار سنگین ترافیک، تصمیم‌گیری روزانه برای اعمال محدودیت یک‌طرفه ازسوی پلیس اعلام می‌شود.

این مسوول با اشاره به  افزایش بیش از ۵۰ درصدی تردد خودروها نسبت به مدت مشابه سال گذشته، تصریح کرد: موضوع مهم توجه به توصیه‌های پلیس، پرهیز از سرعت و سبقت غیرمجاز، پرهیز از ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز و جلوگیری از عجله و شتاب در رانندگی، استراحت کافی و مدیریت زمان برگشت از سفر است.

جهان‌تاب گفت: رانندگان برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

ثبت حدود ۱۴ میلیون نفرشب اقامت در مازندران/پیش‌بینی ترافیک سنگین در محورهای شمال
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 − 3 =