کد خبر : 298867
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۹:۴۵
-

مهلت ارسال آثار به همایش ملی گرامیداشت روز جهانی مالکیت فکری

مهلت ارسال آثار به همایش ملی گرامیداشت روز جهانی مالکیت فکری

همایش ملی گرامیداشت روز جهانی مالکیت فکری با شعار «مالکیت فکری و جوانان: نوآوری برای آینده» و با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی و مرکز مالکیت معنوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برگزار می‌شود.

به گزارش عصرقائم، توسعه فرهنگ مالکیت فکری و افزایش آگاهی از حقوق مالکیت فکری و معاهدات بین‌المللی نقشی کلیدی در موفقیت شرکت‌ها در شناسایی و حفاظت این دارایی‌های ارزشمند دارد. در همین راستا صندوق نوآوری و شکوفایی با همکاری مرکز مالکیت معنوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، همایش ملی گرامیداشت روز جهانی مالکیت فکری را با شعار «مالکیت فکری و جوانان: نوآوری برای آینده» برگزار می‌کند. جامعه هدف این همایش در سه بخش دانش‌آموزان، مخترعان جوان (۱۵ تا ۲۴ سال) و محققان، اساتید و دانشجویان است.

بر اساس فراخوان منتشر شده، علاقه‌مندان می‌توانند آثار و مقالات خود را مطابق با موضوعات اعلام‌شده ذیل، به پست الکترونیک دبیرخانه همایش ارسال کنند.
موضوعات بخش دانش‌آموزان در قالب انشاء، نقاشی، فیلم یا انیمیشن شامل موارد زیر است:
–    یکی از شخصیت‌های داستان، مخترع باشد
–    فرآیند خلق ایده توسط یک‌ نوجوان
–    موضوع اثر یکی از مصادیق مالکیت‌ فکری باشد
–    راه‌حل‌های خلاقانه برای حل مسائل روزمره در مدرسه یا خانه
–    اختراعاتی که مشکل بزرگی را حل‌ می‌کند
–    معایب استفاده از کالاهای تقلبی
–    ابزارهای خلاقانه برای مسائل آموزشی
–    پیشنهاد سرگرمی‌های آموزشی خلاقانه
–    حفاظت کردن از ایده‌های خلاقانه
علاقه‌مندان می‌توانند آثار و مقالات خود را همراه با مشخصات فردی، حداکثر تا تاریخ ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۱ به دبیرخانه همایش به آدرس ipday2022@ssaa.ir ارسال کنند.

به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، بر اساس این فراخوان، همچنین مخترعان جوان ۱۵ تا ۲۴ ساله که طی سال‌های ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۰ موفق به ثبت اختراع شده‌اند، می‌توانند مستندات مربوط به موفقیت در تجاری‌سازی اختراع یا ساخت محصول نهایی را حداکثر تا تاریخ ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ با عنوان patent به پست الکترونیک دبیرخانه به نشانی ipday2022patent@ssaa.ir ارسال کنند.

اساتید، دانشجویان و محققان نیز می‌توانند آثار و مقالات خود در حوزه‌های «مالکیت فکری و استارت‌آپ‌ها»، «معیارهای احراز تشابه در علائم تجاری»، «ضمانت اجرایی علائم تجاری احتکار شده»، «حمایت از علائم معروف و مشهور در قوانین و رویه قضایی کشورها» و «چالش‌ها و راه‌کارهای جلوگیری از تبدیل علائم تجاری به اسم عام» را حداکثر تا تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ با عنوان paper به پست الکترونیک دبیرخانه به نشانی ipday2022patent@ssaa.ir ارسال کنند.

مهلت ارسال آثار به همایش ملی گرامیداشت روز جهانی مالکیت فکری

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 3 =