کد خبر : 298880
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵
-

فعالیت مراکز اهدای خون در ماه رمضان

فعالیت مراکز اهدای خون در ماه رمضان

سرپرست اداره کل انتقال خون مازندران از تغییر ساعت کار مراکز انتقال خون استان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش عصرقائم، عبدالله محمدی فیروزجایی در گفت و گو با خبرنگار ما با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: مراکز انتقال خون ساری، آمل و بابل در شیفت صبح از ساعت ۸ الی ۱۳ و در شیفت عصر پس از افطار از ساعت ۲۱ الی ۳۰ دقیقه بامداد فعال است.

وی ادامه داد: مرکز انتقال خون بهشهر همه روزه صبح از ساعت ۸ الی ۱۳ و شب های یکشنبه، دوشنبه،سه شنبه پس از افطار از ساعت ۲۱ الی ۳۰ دقیقه بامداد فعال است.

سرپرست اداره کل انتقال خون استان گفت: مرکز اهدای خون گلوگاه شنبه و چهارشنبه از ساعت ۲۱ تا ۲۳:۳۰،مرکز اهدای خون جویبار فقط پنج شنبه ها و مركز قائم شهر  نيز شنبه تا پنج شنبه  پس از افطار از ساعت ٢١ الي ٢٤ آماده پذیرش داوطلبان اهدای خون است.

محمدی فیروزجایی با بیان اینکه مرکز انتقال خون چالوس در نوبت صبح از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۳:۳۰آماده دریافت خون های اهدایی مردم نوعدوست چالوس است؛ اذعان کرد: مرکزانتقال خون در تنکابن شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۸ الی ۱۹ عصر، رامسر همه روزه ۸ الی ۱۳ و در مرکز مهرگان نور نیز روزهای فرد هفته از ساعت ۸ الی ۱۲ آماده پذیرش داوطلبان خواهد بود .

وی از مردم خداجو و نوع‌دوست مازندران که واجدالشرایط اهدای خون هستند دعوت کرد برای حفظ ذخایر خون و فراورده‌های خونی و همچنین تأمین نیاز حیاتی بیماران، در طول ایام و لیالی ماه مبارک رمضان به مراکز انتقال خون استان مراجعه کنند و با اهدای بخشی از خون خود زندگی بیماران را نجات بخشند.

فعالیت مراکز اهدای خون در ماه رمضان
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 + یک =