کد خبر : 298781
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵
-

پویش پرچم در فضای حقیقی و مجازی در روز ۱۲ فروردین

پویش پرچم در فضای حقیقی و مجازی در روز ۱۲ فروردین

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد: از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای روز ۱۲ فروردین، پویش پرچم به عنوان نماد اصلی جمهوری اسلامی در فضای حقیقی و مجازی است.

به گزارش عصرقائم، در آستانه ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به‌شرح زیر است:

بسمه تعالی

یوم الله ۱۲ فروردین، آغاز رسمیت یافتن جمهوری اسلامی، نقطۀ عطف تاریخ انقلاب و طلیعۀ استقرار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌آید.

امام راحل این روز مبارک را، روز امامت امت، فتح و ظفر ملت و نخستین روز حکومت الله نامید.

روزی که به لطف پروردگار حکومت مستضعفین بر مستکبرین پیروز شد.

در تاریخ تحولات سیاسی معاصر، مردم سالاری دینی اولین بار در ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ تجربه و سبکی نوین و تئوریی بدیع به جهان عرضه گردید بگونه‌ای که این شیوه حکومتی به عنوان الگوئی موفق برای ملت‌های ستمدیده و نهضت‌های آزادی بخش مبدل شده  و فرهنگ مقاومت و ایستادگی را در بین ملت‌های تحت ستم پایه‌گذاری نمود.

یوم الله ۱۲ فروردین، تجلی و تحقق ارادۀ ملی در استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و تکمیل و تثبیت پیروزی غرورآفرین انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در بهمن ۱۳۵۷ و اقتدار و عزت برای ایران و اسلام در پرتو شعار همیشه جاوید «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» است.

اعتقاد و پیگیری تحقق جایگاه رفیع مردم و نقش آفرینی و حضور همارۀ مردم درعرصه‌های تعیین کننده و پاسداری از خواست و ارادۀ مردم توسط امامین انقلاب اسلامی از یک سو و حضور مسئولانه و پرشور و معنادار مردم همیشه در صحنۀ ایران عزیز در عرصه‌های تصمیم‌ساز تاریخی و حمایت و پاسداری از نظام جمهوری اسلامی و ارزش‌ها و دستاوردهای آن از سویی دیگر ، دو عامل مهم شکل‌گیری یک جامعۀ الهی و ولایی مقتدر و شکست‌ناپذیر در برابر سختی‌ها و دشمنی‌های تفوق طلبان و مستکبران عالم شده است.

اینک در گام دوم انقلاب اسلامی و در آغاز قرن پانزدهم و در سال ۱۴۰۱ که با تدبیر ولی امر مسلمین  و رهبر عظیم‌الشأن امت اسلام به عنوان «سال تـولیــد، دانش بنیان و اشتغال آفرین» نامگذاری شده ؛ ملت آگاه و فهیم و مسئولان نظام جمهوری اسلامی ، با مجاهدت مضاعف خود نسبت به تحقق شعارسال تلاش کرده تا شاهد رشد و پیشرفت روزافزون در عرصه‌های گوناگون کشور باشیم.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن بزرگداشت این روز فرخنده و با عظمت از تمامی مردم عزیز و مقاوم ایران اسلامی دعوت می‌کند تا در ویژه برنامه‌های گرامیداشت یوم‌الله دوازده فروردین که روز جمعه ۱۴۰۱/۱/۱۲ در تمامی مصلی‌های نماز جمعه سراسر کشور برگزار می‌شود؛ شرکت نمایند.

از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این روز بزرگ؛ پویش پرچم به عنوان نماد اصلی جمهوری اسلامی در فضای حقیقی و مجازی، به اهتزاز در آوردن پرچم جمهوری اسلامی در میادین اصلی شهرها همراه با نواختن سرود جمهوری اسلامی، برگزاری ویژه برنامه در بوستان‌ها و فرهنگسراهای کشور، برگزاری مسابقات فرهنگی در فضای‌مجازی و مراسم ویژه درمساجد، حسینیه‌ها و امامزاده‌ها در یازدهم فروردین بعد از نماز مغرب و عشا و برپایی ایستگاه‌های فرهنگی، هنری، تبیینی و بصیرت‌افزایی و بیان دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در روزهای ۱۱ و ۱۲ فروردین خواهد بود.

پویش پرچم در فضای حقیقی و مجازی در روز 12 فروردین
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 + شانزده =