کد خبر : 298796
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰
-

نهایی شدن برنامه‌های حوزه دانش‌بنیان‌ها تا پایان فروردین

نهایی شدن برنامه‌های حوزه دانش‌بنیان‌ها تا پایان فروردین

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری از نهایی کردن برنامه‌های حوزه دانش بنیان در راستای تحقق شعار سال تا پایان فروردین ماه خبر داد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس،‌ امروز چهارشنبه ۱۰ فروردین دکتر محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به میزبانی سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از پارک فناوری پردیس بازدید کرد و از نزدیک با شرکت‌های فناور و دانش بنیان عضو پارک دیدار گفت‌وگو کرد.

در این بازدید دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با ابراز امیدواری از اینکه امسال سال خوبی برای توسعه شرکت‌های دانش بنیان باشد، گفت: با توجه به شعار سال، امسال از آن فرصت‌های استثنایی است که در اختیار این حوزه قرار گرفته است.

ستاری افزود: بر اساس تفاهمی که در دولت داریم و امروز هم در جلسه هیئت دولت تاکید شد این است که معاونت علمی با وزارتخانه‌های اصلی اقتصادی کشور، برنامه‌های حوزه دانش بنیان‌ها تا پایان فروردین ماه سال جاری نهایی کنیم و در دولت به تصویب برسانیم.

زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نیز در این بازدید اظهار کرد: عمده‌ترین کار ما در سال جدید، ایجاد شرایطی است که افراد صاحب ایده، فرصتی برایشان ایجاد شود که بتوانند ایده خودشان را در میدان عمل و آزمایش وارد کنند و امیدواریم شرایط تبدیل شدن ایده‌ها به محصول نیز فراهم شود.

وی اضافه کرد: در راستای این ایده تلاش می‌کنیم در پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد، شتابدهنده‌ها مستقر شوند و تسهیلات به آنها دهیم تا این موسسات بتوانند افراد صاحب ایده را جذب کنند و شرایطی ایجاد کنند که ایده‌های آنها در مسیر تبدیل شدن به تولید قرار گیرد و در نهایت به شرکت‌های دانش بنیان تبدیل شوند.

وی ابراز امیدواری کرد که تمامی امکانات کشور در راستای علم، فناوری و نوآوری و اشتغال آفرینی، بسیج شوند.

نهایی شدن برنامه‌های حوزه دانش‌بنیان‌ها تا پایان فروردین

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار + هشت =