کد خبر : 298709
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
-

برگزاری «جشن ملی پرچم» در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد

برگزاری «جشن ملی پرچم» در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد

آیین “جشن ملی پرچم” همزمان با ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران با سخنرانی علیرضا زاکانی شهردار تهران و با حضور مسؤولان کشوری و لشکری، نمایندگان خارجی و رؤسای هیأت‌های دیپلماتیک مقیم تهران برگزار و طی آن، بلندترین و بزرگترین پرچم کشور برافراشته می‌شود.

به گزارش عصرقائم، در  آیین جشن ملی پرچم در روز جمهوری اسلامی که جمعه ۱۲ فروردین۱۴۰۱، از ساعت ۱۶:۳۰ در محل «جنب دریاچه هنر» واقع در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد برگزار می‌شود، محمد معتمدی قطعات ملی و میهنی را اجرا می‌ کند.

جشن ملی پرچم، امسال برای هشتمین دوره، در قالب جشنواره نوروزی «لبخند بهار» به همت منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند این برنامه را به صورت زنده از شبکه سوم سیمای جمهوری اسلامی ایران و شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی دنبال کنند.

بنابر اعلام پایگاه تحلیلی خبری شهر گفتنی است؛ این مراسم ملی و میهنی در سالروز جمهوری اسلامی ایران تنها مراسم رسمی کشور در این روز باشکوه است که پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران برافراشته می شود و بلندترین و سنگین ترین پرچم کشور به ارتفاع ۱۵۰ متر و وزن ۳۰۰ کیلوگرم با ابعاد ۲۲ در ۴۶ متر معادل ۱۰۲۴ مترمربع به اهتزار در می آید.

برگزاری «جشن ملی پرچم» در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده − 3 =