کد خبر : 298545
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۵
-

مهرام بوی قهرمانی نمی‌دهد

مهرام بوی قهرمانی نمی‌دهد

تیم نظم‌آوران سیرجان در نخستین بازی خود از یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال، مهرام تهران را شکست داد.

به گزارش عصرقائم، در ادامه بازی‌های دور دوم مرحله پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، عصر امروز (یک‌شنبه) ۷ فروردین ۱۴۰۱، تیم نظم‌آوران سیرجان موفق شد برابر حریف خود مهرام تهران مدعی کسب عنوان قهرمانی به پیروزی دست پیدا کند.

شاگردان مصطفی هاشمی که در فصل جاری فراز و نشیب بسیاری داشته‌اند، در این دیدار نیز شروع خوبی نداشتند و کوارترهای اول و دوم را با نتایج ۱۶-۲۱ و ۱۷-۲۳ مقابل شاگردان علی آرزومندی در تیم نظم‌آوران واگذار کردند تا ۳۳ – ۴۴ بازنده‌ به رختکن بروند.

با آغاز نیمه دوم نیز این تیم نظم‌آوران بود که نبض بازی را در اختیار داشت و در کوارتر سوم ۱۹-۳۳ به برتری دست یافت تا در مجموع ۵۲ – ۷۷ از حریف پیشی بگیرند. با وجود اینکه مهرامی‌ها کوارتر پایانی را ۱۵-۱۲ بردند، در مجموع اما با نتیجه سنگین ۶۷ – ۸۹ شکست خوردند تا بار دیگر پای آن‌ها در مسیر قهرمانی بلغزد.

مسعود سلیمانی فوروارد ملی‌پوش تیم نظم‌آوران سیرجان با کسب ۱۹ امتیاز، ۸ ریباند و چهار پاس گل، تاثیرگذاری ۲۷ را به ثبت رسانده و بهترین بازیکن این دیدار شد اما امتیاز آورترین بازیکن این دیدار، محمد شهریان گارد راس سیرجانی‌ها بود که ۲۰ امتیاز را به دست آورد.

دور دوم مرحله پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال نیز به صورت دو برد از سه بازی برگزار می‌شود. هر تیمی که دو برد را مقابل حریف خود کسب کند برنده سری خواهد بود و راهی چهار تیم پایانی می‌شود. به این ترتیب در حال حاضر نظم‌آوران سیرجان یک بر صفر سری از حریف خود مهرام پیش افتاده است.

پیش از این بازی نیز بعد از ظهر امروز، تیم شهرداری گرگان مدافع عنوان قهرمانی برابر حریف خود مس رفسنجان به پیروزی دست یافت.

مهرام بوی قهرمانی نمی‌دهد/ شکست سنگین شاگردان هاشمی مقابل نظم‌آوران
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هشت − 2 =