کد خبر : 298531
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۰
-

امروز حاج قاسم زنده‌تر از همیشه در قلب‌های مردم است

امروز حاج قاسم زنده‌تر از همیشه در قلب‌های مردم است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با بیش از چهل سال حضور در کنار سردار دلها، امروز احساس می‌کنم روح حاج قاسم فراتر از ما در جامعه و در میان ما حرکت می‌کند چرا که اندیشه و تفکر و راه وی زنده‌تر از قبل در دل مردم این سرزمین زنده و پاینده است.

به گزارش عصرقائم، سردار حسین سلامی در بازدید از یادمان شهدای شلمچه، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خاک پاک شلمچه قدمگاه و مشهد شهدایی است که عاشقانه در راه اعتلای ایران اسلامی فدا شدند.

وی بیان کرد: در جای جای یادمان‌ها حضور شهدا به معنای واقعی کلمه احساس می‌شود، کشور و سرزمین‌ ما شهدای بزرگی دارد و باید قدر آن دانسته شود که این باعث جاودانگی خواهد شد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پس از دو سال عطش، خوشبختانه امسال سفرهای راهیان‌نور برگزار شد و زائران زیادی از جای جای کشور از مناطق عملیاتی و یادمان‌های شهدا استقبال باشکوهی انجام دادند.

سلامی با اشاره به مقام شامخ شهید حاج قاسم سلیمانی، عنوان کرد: با بیش از چهل سال حضور در کنار سردار دلها، امروز احساس می‌کنم روح حاج قاسم فراتر از ما در جامعه و در میان ما حرکت می‌کند چرا که اندیشه و تفکر و راه وی زنده‌تر از قبل در دل مردم این سرزمین زنده و پاینده است.

وی با اشاره به اهمیت ایجاد زیرساخت‌های لازم در مناطق عملیاتی دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: برای بهبود کیفیت و کمیت یادمان‌های شهدا و حضور راهیان‌نور می‌توان گام‌های بهتری را برداشت که این امر هدف ما است.

امروز حاج قاسم زنده‌تر از همیشه در قلب‌های مردم است
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 − چهارده =