کد خبر : 298439
تاریخ انتشار : شنبه ۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
-

لزوم تعیین‌تکلیف انتقال میدان میوه و تره بار ساری تا ۲ ماه آینده

لزوم تعیین‌تکلیف انتقال میدان میوه و تره بار ساری تا ۲ ماه آینده

استاندار مازندران دستور داد تا مشکل عدم رغبت در انتقال میدان میوه و تره بار ساری بررسی و برای انتقال این مجموعه تا دو ماه آینده اقدام شود.

به گزارش عصرقائم،   سید محمود حسینی پور ساعت ۶ صبح امروز ششم فروردین به همراه مدیران کل جهاد کشاورزی و تعزیرات حکومتی و فرماندار ساری  در بازدید از روند فعالیت و خرید و عرضه انواع میوه و تره بار در میدان میوه و تره بار مرکز مازندران گفت: این بازدید در راستای تنظیم بازار و نقش نظارتی لازم بر مجموعه بازار میوه و تره بار، صورت گرفت.

حسینی پور با انتقاد از روند قیمت گذاری و فعالیت‌ها در تعیین قیمت میوه و تره بار افزود: تذکر لازم داده شد و قرار شد؛ تعزیرات، بر میادین بعنوان مبدأ اصلی قیمت میوه و تره بار، نظارت بیشتری داشته باشد.

وی همچنین بر توجه و دقت بیشتر میدان داران در تعیین قیمت عادلانه و انصاف در تعادل قیمت محصول ازتولید کننده تا مصرف کننده، تاکید کرد.

استاندار مازندران در این بازدید همچنین درباره ضرورت انتقال مکان میدان میوه و تره بار ساری بعلت ایجاد بار ترافیکی در شهر به خارج از محدوده شهری گفت: با توجه به اینکه میدان میوه و تره بار جدید چند سالی است در خارج از محدوده شهری این شهرستان به بهره برداری رسیده، دستور داده شد تا مشکل عدم رغبت در انتقال بررسی و برای انتقال این مجموعه تا دو ماه آینده اقدام شود.

لزوم تعیین‌تکلیف انتقال میدان میوه و تره بار ساری تا 2 ماه آینده
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

9 − هفت =