کد خبر : 298304
تاریخ انتشار : جمعه ۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۹:۳۰
-

مس رفسنجان ۱۴۰۰؛ به دنبال تثبیت با آینده‌ای مبهم

مس رفسنجان ۱۴۰۰؛ به دنبال تثبیت با آینده‌ای مبهم

مس رفسنجان با این که سال ۱۴۰۰ را خوب آغاز نکرد اما در ادامه نتایج خوبی کسب کرد و توانست خودش را به عنوان یکی از تیم‌های قدرتمند لیگ برتر معرفی کند.

به گزارش عصرقائم، مس رفسنجان در سال ۱۴۰۰ پیشرفت خوبی داشت و دیگر رقبا به چشم تیم تازه لیگ برتری شده به آن نگاه نمی‌کنند. این تیم با هدایت محمد ربیعی تاکنون به اهدافی که داشته رسیده اما باتوجه به اما و اگرها درباره ماندن ربیعی در پایان فصل، باید دید مسی‌ها در صورت جدایی او می‌توانند مسیر خوبشان را حفظ کنند یا نه.

در ادامه مهم‌ترین اتفاقات مس رفسنجان در سال ۱۴۰۰ را مرور می‌کنیم:

لیگ بیستم؛ فراتر از هدف‌گذاری

مس رفسنجان در لیگ بیستم با هدف بقا در این رقابت‌ها شرکت کرد و برای رسیدن به این هدف، فعالیت زیادی در بازار نقل و انتقالات داشت. سیاست این تیم در نقل و انتقالات لیگ بیستم افزایش تجربه در ترکیب تیمش بود که در این راستا بازیکنانی مانند مهدی کیانی و محمد انصاری به مس کمک کردند.

مس رفسنجان سال ۱۴۰۰ را با تساوی بدون گل مقابل تراکتور آغاز کرد و ۵ باخت در ۶ بازی بعدی کار را برای شاگردان ربیعی سخت کرد اما با دو برد و دو مساوی‌ای که در چهار هفته پایانی موفق شد لیگ بیستم را در رده هشتم به پایان برساند تا نه تنها در لیگ برتر بماند، بلکه رتبه تک‌رقمی هم کسب کند؛ هدفی که این باشگاه برای فصل دوم حضورشان در لیگ برتر داشت.

حفظ شاکله تیم برای لیگ بیست و یکم

مس رفسنجان در لیگ بیست و یکم سیاست متفاوتی نسبت به فصل گذشته در پیش گرفت. این باشگاه باتوجه به ماندن در لیگ برتر حالا به فکر تثبیت افتاد؛ هم در شاکله تیم و هم در لیگ برتر. به همین دلیل در ابتدای فصل به شکلی بازیکن جذب کرد که در نیم فصل نیازی به جذب بازیکن نداشته باشد. به همین دلیل برخلاف فصل گذشته در نقل و انتقالات نیم فصل پررنگ عمل نکرد و فقط دو خرید داشت که یکی از آن‌ها باتوجه به جدایی مهدی کیانی در نیم فصل رخ داد.

کسب رتبه تک‌رقمی؛ هدف مس رفسنجان در لیگ بیست و یکم

با وجود این که مس رفسنجان در لیگ بیستم به رتبه تک رقمی دست پیدا کرد اما این دلیلی نشد که آن‌ها از خارج از برنامه عمل کنند. به همین دلیل روی هدف‌گذاری فصل دومشان یعنی کسب رتبه تک رقمی ماندند. شاگردان محمد ربیعی عملکرد خوبی در لیگ بیست و یکم داشته‌اند و یکی از تیم‌های خوب این فصل رقابت‌ها بوده‌اند. این تیم در پایان سال ۱۴۰۰ لیگ برتر را در رتبه چهارم به پایان رساند و به نظر می‌رسد تا پایان فصل مشکلی برای کسب رتبه تک رقمی نداشته باشد.

محمد ربیعی؛ معمای آینده مس

محمد ربیعی از لیگ آزادگان در مس حضور دارد و توانست این تیم را به لیگ برتر برساند. شاید بتوان محمد ربیعی را به عنوان رکن اصلی عملکرد خوب مس رفسنجان در نظر گرفت. با این حال او در مصاحبه‌ای که با ایسنا داشت اعلام کرد که هنوز تصمیمش را برای لیگ بیست و دوم نگرفته و احتمال جدایی‌اش از مس رفسنجان وجود دارد. باید دید در صورتی که محمد ربیعی از مس جدا شود، این تیم می‌تواند به روند خوبی که دارد ادامه دهد یا نه.

مس رفسنجان ۱۴۰۰؛ به دنبال تثبیت با آینده‌ای مبهم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 + سه =