کد خبر : 298293
تاریخ انتشار : جمعه ۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۸:۵۰
-

واحدهای تولیدی مازندران چرخه تولید خود را به دانش روز تجهیز کنند

واحدهای تولیدی مازندران چرخه تولید خود را به دانش روز تجهیز کنند

استاندار مازندران، گفت: در سالی که منویات و تاکید مقام معظم رهبری بر تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین است، همه واحدهای تولیدی استان باید چرخه تولید خود را به دانش روز تجهیز کنند. ‎

به گزارش عصرقائم، سید محمود حسینی پور در بازدید از کارخانه فرآورده های لبنی پاک ساری با عنوان اینکه این واحد در ایام تعطیل فعال و در حال تولید است، افزود: همه اجزای کارخانه طبق برنامه کار تولید را دنبال می کنند.

وی، خاطرنشان کرد: این واحد؛ ظرفیت خوبی برای نوسازی و ارتقای کمیت و کیفیت دارد که در برنامه این کارخانه نیز قرار گرفته است و در سفر اخیر رئیس بنیاد مستضعفان به استان، مصوبات خوبی را داشتیم که باید عملیاتی شود.

استاندار مازندران اظهار کرد: در سالی که منویات و تاکید مقام معظم رهبری بر تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین است، همه واحدهای تولیدی استان باید چرخه تولید خود را به دانش روز تجهیز کنند، چرا که براساس دانش و فناوری های روز می توانیم تولیدات استان را هم از نظر کمیت و هم از نظر کیفیت ارتقا ببخشیم تا بازار منطقه را با محصولات کیفی جذب کنیم.

وی اظهار کرد: کیفیت محصولات این کارخانه بسیار عالی است و کارگران این مجموعه از پرداخت بموقع حقوق رضایت دارند. رئیس جمهور بر پرداخت بموقع حقوق در واحدهای تولیدی تاکید دارند و ضرورت دارد همه واحدهای تولیدی در این خصوص اهتمام کنند.

واحدهای تولیدی مازندران چرخه تولید خود را به دانش روز تجهیز کنند
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 3 =