کد خبر : 298196
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۰
-

پیام تسلیت وزیر اطلاعات به‌مناسبت درگذشت آیت‌الله ری‌شهری

پیام تسلیت وزیر اطلاعات به‌مناسبت درگذشت آیت‌الله ری‌شهری

در پی رحلت آیت‌الله محمدی ری‌شهری، وزیر اطلاعات با صدور پیامی، این مصیبت را تسلیت گفت.

به گزارش عصرقائم، در پیام تسلیت “سیّد اسماعیل خطیب”، به مناسبت رحلت آیت‌الله محمدی ری‌شهری، آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون
ارتحال فقید سعید حضرت آیت‌الله حاج شیخ محمد محمدی ری‌شهری، پایه‌گذار وزارت اطلاعات دولت جمهوری اسلامی ایران موجب تأسف و تأثر گردید.
آن فقید مجاهد، محدث ربانی و عالم انقلابی با مجاهدت‌های‌ مستمر، در سنگرهای متعدد انقلاب اسلامی و تحقق آرمان‌های نظام اسلامی، خدمات‌ زرینی دارد که همواره برکات و نعمات آن نصیب جویندگان علم و معرفت و پویندگان راه انقلاب، جهاد و آزادگی خواهد بود.
اسوه مخلصی که در تحکیم بنیان‌های تمدن نوین اسلامی نقش فعالی ایفاء کرد و در پرورش مدیران و تلاش‌گران تحقق آن، سعی وافی و ماندگاری نمود.
به‌عنوان احیاگر و مروج قرآن حکیم، سنن پیامبر اعظم(ص) و روایات اهل‌بیت عصمت(ع) در تربیت اساتید، پژوهشگران، طلاب و دانشجویان نقش مؤثر و کم‌نظیری داشت.
بازنشستگان، کارکنان، مدیران وزارت اطلاعات و این‌جانب مصیبت فقدان آن رحیل الی‌الله را به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری‌ حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (ادام‌الله ظله الوارف)، مراجع عالیقدر (حفظهم‌الله)، اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه، مسئولین و خدام و کارکنان آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، جامعه‌ی دانشگاهی و پژوهشی، ملّت شریف و قدرشناس، فرزندان‌ و بازماندگان داغدیده‌ی بیت شریف معزا، شاگردان و دوستداران آن مرحوم تسلیت می‌گوییم و از درگاه خالق رحمان و رحیم برای آن مسافر دیار باقی، علو درجات همراه همنشینی با اهل‌بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) و برای کلیه بازماندگان و ارادتمندان، شکیبایی و سلامتی مسئلت می‌نماییم.

سیّد اسماعیل خطیب

پیام تسلیت وزیر اطلاعات به‌مناسبت درگذشت آیت‌الله ری‌شهری
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه + 15 =