کد خبر : 298136
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵
-

دو پیام تسلیت از جانب معاون اول رییس جمهور

دو پیام تسلیت از جانب معاون اول رییس جمهور

معاون اول رئیس جمهور در پیامیهای جداگانه ای درگذشت آیت‌الله سیدمحمد فقیه نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان و همچنین آیت الله سید مجتبی رودباری را تسلیت گفت.

به گزارش عصرقائم، متن پیام تسلیت محمد مخبر به مناسبت درگذشت آیت‌الله سیدمحمد فقیه نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان به این شرح است:

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت عالم وارسته و مجاهد آیت‌الله سید محمد فقیه  موجب تأثر و تألم فراوان شد.

این فقیه انقلابی و یار دیرین امام و انقلاب در عمر پر برکت خود کارنامه ارزشمند و پرافتخاری برجاگذاشتند که یقینا در خاطر مردم قدرشناس ایران بویژه مردم استان فارس باقی خواهد ماند.

اینجانب این ضایعه را به حوزه‌های علمیه، علاقمندان و به ویژه بیت مکرم آن مرحوم و همچنین مردم  استان فارس تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند بزرگ برای آن عالم پرهیزگار، غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.

همچنین در پیام معاون اول رییس جمهور در پی درگذشت آیت الله «سید مجتبی رودباری» نیز آمده است:

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت عالم وارسته آیت الله سید مجتبی رودباری موجب تأثر و تألم خاطر شد.

این عالم و روحانی پرهیزکار از شاگردان مبرز عالمان بزرگ حوزه های علمیه نجف و قم همچون آیت الله العظمی بروجردی، آیت الله العظمی میرزا هاشم آملی، آیت الله خوئی، آیت الله العظمی حکیم و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بود که عمر پربرکت خود را در راه فراگیری علم و دانش و همچنین تربیت شاگردان برجسته صرف کرد.

اینجانب این ضایعه را به حوزه‌های علمیه، علاقمندان و به ویژه بیت مکرم آن مرحوم و همچنین مردم  استان گیلان تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند بزرگ برای آن عالم پرهیزگار، غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.

دو پیام تسلیت از جانب معاون اول رییس جمهور
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده − 6 =