کد خبر : 298153
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
-

بازگشایی چند محور مسدودشده

بازگشایی چند محور مسدودشده

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور گفت: به منظور جلوگیری از غافلگیر شدن در وضعیت جوی، از سفرهای غیرضروری به استانهای برفگیر حتی المقدور خودداری و در صورت ضرورت سفر ، وسیله نقلیه خود را به زنجیر چرخ مجهز کرده و لباس گرم و سایر تجهیزات ایمنی زمستانه به همراه داشته باشند.

به گزارش عصرقائم، سرهنگ عین اله جهانی در این باره گفت: با عنایت به تغییر شرایط جوی و ورود سامانه بارشی در برخی استانهای کشور، بارش برف سنگین و کولاک شدید برف در برخی از محورهای مواصلاتی استانها نظیر اردبیل ، زنجان ، آذربایجان شرقی و غربی همچنان ادامه دارد و هموطنان عزیز نباید فکر کنند که زمستان به پایان رسیده است.

جهانی بیان داشت: با توجه به آمادگی واحدهای خدمات رسان و هماهنگی های انجام گرفته قبل از شروع طرح نوروزی و پیش بینی‌های صورت گرفته برای جلوگیری از غافلگیر شدن و در راه ماندن مسافران نوروزی، با همکاری تمامی سازمان ها بالاخص تلاش شبانه روزی پلیس راه و راهداری محورهای اصلی راه ها بازگشایی و از در راه ماندن و گرفتار شدن مسافران نوروزی در برف و کولاک جلوگیری شده است.

معاون اجتماعی پلیس راهور اظهار کرد: در چند روز اخیر ، صدها نفر از مسافران نوروزی به جهت کولاک شدید برف و محدودیت دید افقی رانندگان ، در برخی استانها در مساجد ، پایگاه‌های امداد و نجات جاده ای و راهدارخانه‌ها اسکان داده و به رانندگان صدها دستگاه خودرو نیز امدادرسانی شده است.

جهانی گفت: هم اکنون محور گرمی – بیله سوار استان اردبیل بازگشایی شده و تردد در محورهای اهر – تبریز حوالی گردنه گویجه بیل تا سراهی هریس ، اهر – کلیبر گردنه سامبران ، اهر – ورزقان ، ورزقان – خاروانا استان آذربایجان شرقی و همچنین گردنه صائین محور سراب – اردبیل ، به علت کولاک شدید ، تردد وسایل نقلیه تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی به رانندگانی که قصد سفر به استانهای شمالی و غربی کشور دارند، توصیه کرد: بمنظور جلوگیری از غافلگیر شدن در وضعیت جوی ، از سفرهای غیرضروری به این استانها حتی المقدور خودداری و در صورت ضرورت سفر ، وسیله نقلیه خود را به زنجیر چرخ مجهز و لباس گرم و سایر تجهیزات ایمنی زمستانه به همراه داشته باشند.

بنابر اعلام سایت راهور، جهانی گفت: رانندگان سعی کنند باتوجه به برودت هوا ، شب را برای رانندگی انتخاب نکنند.

بازگشایی چند محور مسدودشده /بارش برف در محورهای ۴استان

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − 5 =