کد خبر : 297917
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵
-

دشمن به دنبال فتنه است

دشمن به دنبال فتنه است

جانشین فرمانده انتظامی کل کشور با بیان اینکه امروز دشمن خواب نرفته است و دائم به دنبال فتنه است، گفـت: خوشبختانه با اشراف اطلاعاتی و اقدامات میدانی و همراهی مردم این فتنه‌ها یکی پس از دیگری خنثی می‌شود.

به گزارش عصرقائم، سردار قاسم رضایی در رزمایش اقتدار پلیس در نوروز ۱۴۰۱ که صبح امروز در میدان آزادی برگزار شد، گفت: در اولین روز ورود به قرن جدید هستیم و تجمع و رزمایش امروز نشان می‌دهد که روحیه تداوم راه شهدا همچنان در ما وجود دارد. امروز این آزادی، نمادی از عاشوراست. از همبن میدان با تمام وجود به تمام کسانی که در این کشور عزیز از مرزهای کشور پاسداری و حراست می کنند؛ از مرزبانان در نقطه صفر مرزی گرفته تا مرکز شهرها و دل کویر خداقوت و خسته نباشید، می‌گویم.

وی با بیان اینکه امروز کشورمان به شکل اجتماعی و جامعه محور مدیریت می شود، اظهارکرد: امروز کشور به شکل انتظامی و امنیتی مدیریت نمی شود. ملت ایران بصیر و دشمن شناس هستند و بحمدالله نیز امروز کشور ما آرامش دارد.

رضایی نیروهای مسلح کشور را زینت کشور و نماد اقتدار کشور توصیف کرد و گفت: نیروهای مسلح ما برآمده از انقلاب و به همین دلیل هم آرامبخش هستند. ما امروز این آرامش را در مرزها و داخل کشور می‌بینیم؛ آرامشی که مرهون هدایت های فرمانده معظم کل قوا است.

جانشین رییس پلیس کشور با بیان اینکه امروز بین تمام ارکان کشور وحدت جاری است، اظهارکرد: امروز همه دستگاه های انقلابی در کنار هم و در کنار مردم شهید پرور و انقلابی ایران، این انقلاب را به پیش می برند.

وی با بیان اینکه اقتدار انقلابی کشور، قلب استکبار را به لرزه درآورده است، گفت: امیدوارم سال ۱۴۰۱ سال خوبی برای مردم باشد. دشمن خواب نرفته است و دائم به دنبال فتنه است اما با اشراف اطلاعاتی و اقدامات میدانی و همراهی مردم، فتنه‌ها یکی پس از دیگری خنثی می شود و امروز این میدان یک کار وحدتی، اجتماعی و همفکری برای سال ۱۴۰۱ است.

دشمن به دنبال فتنه است
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفت − 6 =