کد خبر : 297943
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰
-

حل مشکلات اشتغال و رشد اقتصادی رویکرد مجلس و دولت در سال ۱۴۰۱ است

حل مشکلات اشتغال و رشد اقتصادی رویکرد مجلس و دولت در سال ۱۴۰۱ است

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: رضایت مردم در همه زمینه ها به ویژه حل مشکلات اشتغال و رشد اقتصادی در سال ۱۴۰۱ مورد توجه جدی مجلس و دولت قرار دارد.

به گزارش عصرقائم، منصورعلی زارعی در گفت و گو ، با اشاره به نام‌گذاری سال ۱۴۰۱ با عنوان تولید دانش بنیان و اشتغالزایی از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: سالی که گذشت به واسطه حضور پرشور مردم عزیزمان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب آیت الله رئیسی سال پرافتخاری بود.

وی بیان کرد: تحول اساسی در همه زمینه ها با محوریت برقراری عدالت و توجه ویژه به طبقات ضعیف جامعه برنامه اصلی مجلس و دولت است که در شش ماه گذشته از عمر دولت ریل گذاری مناسبی صورت گرفته است.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی افزود: سفر رئیس جمهور به مازندران برکات خوبی داشته که با تصویب اعتبار ۱۷ هزار میلیارد تومانی بالاترین رقم در بین تمام استان های کشور بوده است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رضایت مردم بالاترین ارزشی است که نظام مقدس جمهوری اسلامی به آن پاییندی‌ دارد و همانطور که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بیان داشتند، رضایت مردم در همه زمینه ها به ویژه حل مشکلات اشتغال و رشد اقتصادی در سال ۱۴۰۱ مورد توجه جدی مجلس و دولت قرار دارد.

زارعی گفت: با اتحاد میان همه دستگاه های اجرایی، دانشگاه ها، نخبگان و استفاده از همه ظرفیت ها بتوانیم در سال جدید شاهد تحولات اساسی در کشور و به تبع آن مازندران باشیم.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب با توجه به اهمیت مسائل اقتصادی، تامین معیشت مردم و حل مشکلات اقتصادی در کشور به ویژه مشکلاتی که طی چند سال اخیر با وجود تحریم های ظالمانه آمریکا ایجاد شد، شعارهای سال‌های گذشته را با موضوعات اقتصادی انتخاب کردند و این موضوع بیانگر میزان توجه ایشان به مسائل اقتصادی و معیشت مردم است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مسئولان کشوری از جمله قوای سه‌گانه و دیگر مسئولان اجرایی باید به این نکته توجه کنند، امروز مشکلات اساسی مردم مباحث اقتصادی و معیشتی است.

زارعی گفت: امسال نیز به عنوان سال تولید دانش بنیان و اشتغال زایی انتخاب شده و این بدان معناست که تولید دانش بنیان دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی از جوانان و نخبگان است که توانسته اند طی سالهای اخیر با راه اندازی شرکت های دانش بنیان برای رفع تحریم‌ها اقدامات اساسی را انجام دهند.

حل مشکلات اشتغال و رشد اقتصادی رویکرد مجلس و دولت در سال ۱۴۰۱ است

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × 3 =