کد خبر : 297832
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰
-

مجیدی: ۲۰۰ خادم الشهدا به زائران مازندرانی راهیان نور خدمات‌رسانی می‌کنند

مجیدی: ۲۰۰ خادم الشهدا به زائران مازندرانی راهیان نور خدمات‌رسانی می‌کنند

مسئول ستاد راهیان نور استان مازندران از خدمات رسانی ۲۰۰ خادم الشهدا به زائران مازندرانی راهیان نور خبر داد.

به گزارش عصرقائم، عسگر مجیدی در گفتگو با خبرنگاران در به مناطق عملیاتی جنوب، ضمن تبریک  سالروز میلاد منجی عالم بشریت تبریک عید نوروز با اشاره به برگزاری اردوی راهیان نور، گفت:باتوجه به کم شدن کرونا و بفضل الهی، امسال بستری برای راه اندازی مجدد راهیان نور پیش آمد که در واقع بزرگترین رزمایش فرهنگی کشور و موثرترین برنامه فرهنگی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا از ظرفیت ۱۲۰۰ نفری  دو اردوگاه مازندران، اردوگاه شهید جعفرزاده در اندیمشک و اردوگاه شهید بلباسی در خرمشهر برای میزبانی از زائرین خبر داد و افزود: با تلاشی که در مجموعه سپاه کربلا شده، اقداماتی برای بهتر برگزار شدن راهیان نور انجام شد.

مسئول ستاد راهیان نور استان مازندران در ادامه به تشریح این اقدامات پرداخت و خاطرنشان کرد: در ابتدا اطلاع رسانی در بین مردم و بسترسازی برای ثبت نام راهیان نور صورت گرفت تا جا‌هایی که مردم مد نظر دارند، ثبت نام کنند تا ما بدانیم در خدمت چه تعداد از زائرین عزیز هستیم.

مجیدی اضافه کرد: یک سایت تعریف و به مردم معرفی شد. مردم به این سایت مراجعه و ثبت نام کردند و  آمار رسمی مشخص شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا یادآور شد: ارودگاه شهید جعفرزاده در اندیمشک به لحاظ فرهنگی و محیطی هم اماده شد.

مجیدی با اشاره به ثبت نام زائرین، از حضور  ۲۰۰ خادم برای خدمت به زائرین شهدا هم خبرداد و گفت: در این سایت خادمین هم ثبت نام کردند که در دو برهه زمانی، یک زمان در بخش دانشجویی و زمان دیگر در بخش مساجد و محلات به زائرین خدمت می‌کنند که بخشی از خادمین در اردوگاه شهید جععرزاده اندیمشک و بخشی دیگر در اردوگاه شهید بلباسی خرمشهر آن هم در دوبازه زمانی ۱۰ روزه مستقر شدند.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا در ادامه یکی دیگر از اقدامات دیگر را بستری سازی برای حضور خانوادگی در راهیان نور برشمرد و افزود: باید در اینده تلاش کنیم تا اردوی راهیان نور بشود مثل زیارت عتبات و عالیات و امکان زیارتی که مردم به دفاتر زیارتی مراجعه و ثبت نام می‌کنند.

مجیدی خاطرنشان کرد: باتوجه به ظرفیت اردوگاه‌ها به مدت ۳ روز از زائرین بصورت تقریبا رایگان در بخش اسکان و تغذیه میزبانی صورت می‌گیرد. اگر هزینه ناچیزی در زمان ثبت نام گرفته شد فقط به جهت قطعی شدن ثبت نام بود.

مسئول ستاد راهیان نور استان مازندران از ثبت نام  ۸ هزار نفر تا به امروز خبر داد و گفت: زائرین  در ۹ بازه زمانی در اردوگاه‌ها حضور پیدا می‌کنند و اعزام از ۱۷ اسفند شروع شد.

مجیدی با تصریح بر اینکه تا به امروز استقبال خوبی صورت گرفت، اضافه کرد: به لحاظ محتوایی اردو، راویان مجرب و اموزش دیده با کاروان‌ها همراه شدند و در کنار آن نیز از طلاب عزیز در مسائل اعتقادی و از مداحان در مناسبت‌های مذهبی، استفاده شد تا زائرین بهترین استفاده مطلوب از زیارت را داشته باشند..

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا در پایان سخنان خود با قدردانی از پشتیبانی‌های ترابری، ایمنی راه، تیم بهداشتی و درمانی، خاطرنشان کرد:از همه کسانی که در پشیبانی راهیان نور ما را همراهی کردند، به ویژه عزیزان راهور در بخش ایمنی قدردانی میکنم.

مجیدی: ۲۰۰ خادم الشهدا به زائران مازندرانی راهیان نور خدمات‌رسانی می‌کنند
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 + 19 =