کد خبر : 297728
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۵
-

عیادت سرپرست فدراسیون از پیشکسوت و معلم با سابقه فوتبال

عیادت سرپرست فدراسیون از پیشکسوت و معلم با سابقه فوتبال

سرپرست فدراسیون فوتبال از «نایب روئین‌دل» یکی از مربیان باسابقه و بازیکن‌ساز فوتبال کشورمان که به دلیل مشکل تنفسی در بخش مراقب‌های ویژه تحت درمان است، عیادت کرد.

به گزارش عصرقائم، سید میرشاد ماجدی در این خصوص گفت: با توجه به اینکه استاد و مربی عزیزم، نایب روئین‌دل در بیتر بیماری هستند وظیفه خود دانستم تا به‌عنوان یک شاگرد خدمت ایشان برسم. آرزوی شفای عاجل برای ایشان دارم و امیدوارم دیگر شاگردهای او و تمام کسانی که با «آقانایب» کار کرده‌اند دعا کنند تا انشاء‌الله هرچه سریع‌تر بهبودی حاصل شود.»
ماجدی که در تیم کشاورز زیر نظر روئین‌دل کار کرده او اظهار داشت: «نایب خان روئین‌دل، قبل از این‌که یک مربی فوتبال باشد یک معلم اخلاق بوده و هست و باعث افتخار بنده است که در خدمت ایشان باشم. متاسفانه فوتبال ما این روزها در برد و باخت‌ها، نتیجه‌ها و مسائل مالی گم شده است. امیدوارم با این ملاقات‌ها و با حضور و عیادت از پیشکسوت‌های فوتبال بتوانیم ارادت قلبی خود را به آن‌ها نشان دهیم و این پیشکسوت‌ها را به فوتبال برگردانیم. چقدر بهتر بود که این عزیزان را به جای بیمارستان در مستطیل سبز و یا در مراسم تجلیل و تقدیر ببینیم نه در بستر بیماری.»

عیادت سرپرست فدراسیون از پیشکسوت و معلم با سابقه فوتبال

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 + دو =