کد خبر : 297688
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰
-

روبن دیاس غایب بزرگ پرتغال در انتخابی جام جهانی

روبن دیاس غایب بزرگ پرتغال در انتخابی جام جهانی

مدافع منچسترسیتی به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم ملی کشورش در انتخابی جام جهانی نیست.

به گزارش عصرقائم، به نقل از استار، روبن دیاس، مدافع منچسترسیتی از ترکیب پرتغال برای بازی‌های حساس مرحله پلی آف جام جهانی این ماه کنار گذاشته شد. این مدافع میانی از زمان مصدومیت در بازی  جام حذفی انگلیس مقابل پیتربورو یونایتد در ماه گذشته، دور از میادین بوده است.

فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال که در تلاش است این تیم را به جام جهانی برساند، هم‌چنین نمی‌تواند رناتو سانچس و نلسون سمدو را که  مصدوم هستند به تیم ملی کشورشان دعوت کند.

پرتغال آخرین بار در سال ۱۹۹۸ فرانسه نتوانست به جام جهانی صعود کند و اکنون این تیم راه دشواری برای رسیدن به جام جهانی دارد چرا که قهرمان اروپا یعنی ایتالیا نیز در گروه پرتغال است و به همین خاطر یکی از این دو تیم حضور در جام جهانی را از دست خواهند داد. پس از باخت ۲-۱ مقابل صربستان که باعث شد پرتغال سهمیه حضور مستقیم در جام جهانی را از دست بدهد، این تیم در مرحله نیمه نهایی پلی آف ابتدا میزبان ترکیه خواهد بود و بعد از آن با برنده مسابقه ایتالیا یا مقدونیه شمالی روبه‌رو می‌شود.

دیاس به عنوان بهترین بازیکن فصل قبل لیگ برتر انتخاب شد و به صدرنشین فصل جاری لیگ کمک کرده است تا در ۲۹ بازی برتر این فصل ۱۷ کلین شیت داشته باشند.

در غیاب دیاس، گونکالو ایناسیو مدافع اسپورتینگ و خوزه فونته مدافع ۳۸ ساله لیل و په‌په، مدافع ۳۹ ساله پورتو به تیم ملی کشورشان دعوت شدند.

کریستیانو رونالدو که در ۱۸۴ بازی برای تیم بزرگسالان کشورش ۱۱۵ گل به ثمر رسانده است، یکی از سه بازیکن پرتغالی منچستریونایتد در لیست تیم ملی پرتغال است.

فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال درباره شانس حضور در جام جهانی گفت: ما یک هدف داریم و باید آن را محقق کنیم. این هدف مردم است. تمام بازی‌های تیم ملی همیشه برای مردم بسیار مهم خواهد بود. ما باید برای مردم پرتغال بازی کنیم. مهم‌تر از هر چیزی پرتغال است. این موضوع برای ما و مردمی که قرار است برای آن‌ها بازی کنیم صدق می‌کند و این شامل کاپیتان ما کریستیانو رونالدو نیز می‌شود که مهره بسیار مهمی است.

فهرست پرتغال برای انتخابی جام جهانی

دروازه‌بان‌ها:

آنتونی لوپس (لیون)، دیوگو کاستا (پورتو)، روی پاتریسیو (رم).

مدافعان:

سدریک سوارس (آرسنال)، ژائو کانسلو (منچستر سیتی)، دیوگو دالوت (منچستریونایتد)، گونکالو ایناسیو (اسپورتینگ)، خوزه فونته (لیل)، په‌په (پورتو)، نونو مندز (پاری سن ژرمن)، رافائل گوریرو (بورسیا دورتموند)؛ دانیلو پریرا (پاری سن ژرمن)، متئوس نونس (اسپورتینگ)

هافبک‌ها:

ویلیام کاروالیو (رئال بتیس)، روبن نئوس (ولوز)، برونو فرناندز (منچستریونایتد)، ژائو موتینیو (ولوز)، اوتاویو مونتیرو (پورتو)؛ برناردو سیلوا (منچستر سیتی)، ژائو فلیکس (اتلتیکو مادرید)، دیوگو جوتا (لیورپول)، گونکالو گوئدس (والنسیا)، رافائل لیائو (میلان)

مهاجمان:

آندره سیلوا (لایپزیگ)، کریستیانو رونالدو (منچستریونایتد).

روبن دیاس غایب بزرگ پرتغال در انتخابی جام جهانی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفت − پنج =