کد خبر : 297658
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
-

ترافیک نیمه سنگین در محورهای منتهی به شمال کشور

ترافیک نیمه سنگین در محورهای منتهی به شمال کشور

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور در دومین روز از اجرای طرح نوروزی پلیس در جاده‌ها را تشریح کرد.

به گزارش عصرقائم، سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو ، درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: برابر گزارش‌های دریافتی در حال حاضر ترافیک در محور کرج – چالوس حدفاصل دوراهی شهرستانک تا گرماب، نسا تا پیچ سرهنگ، پل زنگوله تا سیاه بیشه و محدوده هزارچم نیمه سنگین و در مقاطعی سنگین گزارش شده است. همچنین وضعیتی مشابه در آزادراه تهران – شمال حدفاصل تونل شماره ۱۸ تا انتهای مسیر وجود دارد.

وی با بیان اینکه ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور هراز در محدوده مشا و حدفاصل پلور تا آب اسک نیز نیمه سنگین و در مقاطعی سنگین است، گفت: همین وضعیت در  آزادراه قزوین – رشت در محدوده عوارضی وجود دارد. البته در حال حاضر گره ترافیکی در محور فیروزه کوه گزارش نشده است و تردد در این محور پرحجم اما روان است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی با بیان اینکه ترافیک در آزادراه کرج – قزوین حدفاصل مهرویلا تا بهشت سکینه و آزادراه تهران – قم حدفاصل پل شهید کاظمی تا پل حرم نیز نیمه سنگین گزارش شده است، گفت:  در دیگر محورهای مواصلاتی مشکل و گره ترافیکی خاصی گزارش نشده است و البته میزان تردد در جاده ها افزایش قابل توجهی پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید:

مصائب عجله و شتاب در رانندگی

چطور از خستگی و خواب آلودگی در رانندگی جلوگیری کنیم؟

شیرانی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز گفت: تنها در برخی از محورهای استان اردبیل بارش باران گزارش شده و در دیگر جاده‌ها پدیده جوی خاصی وجود ندارد.

وی با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که قبل از آغاز سفر با این شماره تماس گرفته و از وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور با خبر شده و متناسب با آن برای زمان سفر خود برنامه‌ریزی لازم را انجام دهند.

ترافیک نیمه سنگین در محورهای منتهی به شمال کشور
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 + یک =