کد خبر : 297584
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵
-

سائلام: مستحق باخت نبودیم

سائلام: مستحق باخت نبودیم

سرمربی تراکتور معتقد است که تیمش مستحق باخت مقابل آلومینیوم نبود.

به گزارش عصرقائم، تراکتور در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال با نتیجه یک بر صفر مغلوب آلومینیوم اراک شد.

ارتوئرول سائلام، سرمربی تراکتور در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: بازی بیشتر در میانه زمین جریان داشت. ما سعی کردیم در این قسمت‌ها ساختار دفاعی‌مان را بچینیم و با استفاده از توپ‌گیری در آن منطقه و باتوجه به بالا بازی کردن تیم حریف، برای خودمان موقعیت ایجاد کنیم. در نیمه اول به جز دو ضربه ایستگاهی، موقعیتی ندادیم و نیمه دوم هم برای ما بهتر شروع شود و موقعیت‌هایی به دست آوردیم.

او افزود: ما صاحب یک ضربه پنالتی شدیم که می‌توانست بازی را به نفع ما عوض کند اما مثل بازی با شهر خودرو نتوانستیم از آن استفاده کنیم. اگر آن توپ گل می‌شد، بازی برای ما راحت‌تر رقم می‌خورد. بعد از آن صحنه متاسفانه در شلوغ محوطه جریمه و اشتباه دفاعی گل دریافت کردیم. در این بازی که حق ما نبود ببازیم، باختیم و این موضوع ما را ناراحت کرده است.

سرمربی تراکتور در پایان گفت: ما کاری سخت پیش رو داریم. من در رختکن به بازیکنانم گفتم. بعد از استراحت عید نوروز، بلافاصله تمرینات را شروع می‌کنیم و بازیکنان با تمام وجود باید حضور پیدا کنند. متاسفانه کار را برای خودمان سخت‌تر کردیم. از صمیم قلبم می‌خواهم بگویم که با کمک خدا از پس این کار بر خواهیم آمد. تراکتور را از این شرایط دشوار خارج می‌کنیم. سخت است اما این کار را انجام می‌دهیم. به تیم حریف بابت بردی که کسب کرد تبریک می‌گویم.

سائلام: مستحق باخت نبودیم/ از این شرایط خارج می‌شویم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده + سیزده =