کد خبر : 297610
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۰
-

ربیعی: ذوب‌آهن به هارمونی خوبی رسیده است

ربیعی: ذوب‌آهن به هارمونی خوبی رسیده است

سرمربی مس رفسنجان از عملکرد ذوب‌آهن تمجید کرد.

به گزارش عصرقائم، مس رفسنجان و ذوب‌آهن فردا (جمعه) در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم می‌روند. محمد ربیعی، سرمربی مس رفسنجان در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: با تیم خوب ذوب آهن که در سه هفته اخیر سه برد متوالی داشته و شرایط خوبی دارد، بازی داریم. ذوب‌آهن به یک هارمونی خوبی رسیده و به خاطر اصالتی که دارد، احترام زیادی برای‌ این باشگاه قائلم. خودمان را برای آخرین بازی سال آماده کردیم و امیدوارم بتوانیم کیفیت بهتری در لیگ داشته باشیم. ما بازی در قبلی مقابل هوادار از بازی با نفت مسجد سلیمان خسته بودیم. از بچه‌ها به دلیل اینکه سعی دارند بهترین عملکرد را داشته باشند تشکر می‌کنم و امیدوارم که در بازی فردا خوب و با کیفیت بازی کنیم.

او در مورد غایبانشان و وضعیت زمین رفسنجان گفت: فراز امامعلی و یونس اکبرپور را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. ما در زمین شماره دو رفسنجان دیروز تمرین کردیم و خودم علاقه‌مند بودم بازی در آنجا برگزار شود اما چون اطراف ورزشگاه آماده نیست و زیر چمن رول، نرم و شل است. باید زمین آماده مسابقات شود و فکر می‌کنم برای بازی بعدی برسد. جا دارد از دکتر محمدی به دلیل سه سال حضور کنار ایشان و نگاه و رویکرد خردمندانه‌ای که به ورزش دارند تشکر کنم. رشد و نمو این باشگاه جدا از نیاز به مربی و بازیکن نیاز به نگاه یک مدیر ارشد دارد.

ربیعی در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به مجهز شدن این باشگاه به سالن وزنه گفت: وقتی در لیگ یک بودیم، باید سالن بدنسازی اجاره می‌کردیم. به طور اتفاقی آقای محمدی را دیدم و گفتم این باشگاه باید صاحب سالن وزنه شود. پس از این صحبت‌ها، طرحی را ارائه کردیم و الان مس رفسنجان یکی از مجهزترین کلینیک‌های پزشکی-ورزشی را دارد. این مساله به جز نگاه مدیر ارشد انجام نمی‌شد. قدرشناسی یکی از صفت‌های مهم انسان است و من به واسطه سه سال حضور در مس رفسنجان، نگاه بسیار مثبت ایشان در روزهای سخت و خوب‌مان را دیدم و وظیفه خودم می‌دانم، تشکر کنم‌. امیدوارم شاهد حضور تیمی از شرکت مس در بالاترین سطح فوتبالی قاره باشیم و برای مردم عزیز رفسنجان و کرمان بهترین‌ها رخ دهد.

سرمربی مس رفسنجان درباره داربی ۹۸ پایتخت گفت: به مجیدی و گل‌محمدی به خاطر این داربی جذاب خسته نباشید می‌گویم.

ربیعی: ذوب‌آهن به هارمونی خوبی رسیده است
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 + یک =