کد خبر : 297597
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۰
-

حاشیه‌نگاری نیمه نخست دیدار استقلال و پرسپولیس

حاشیه‌نگاری نیمه نخست دیدار استقلال و پرسپولیس

سرمربی تیم ملی ایران و وزیر ورزش و جوانان برای تماشای داربی ۹۸ پایتخت به ورزشگاه آزادی آمدند.

به گزارش عصرقائم، در چارچوب هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم پرسپولیس و استقلال به مصاف هم رفتند که این بازی در نیمه اول با پیروزی یک بر صفر سرخ‌پوشان پایتخت به پایان رسید.

پیش از شروع بازی، مراسمی برای شهدای مدافع حرم برگزار شد و سرودی هم در جهت این مراسم انجام شد.

یحیی گل‌محمدی برای خوش و بش با فرهاد مجیدی، به سمت نیمکت استقلال آمد و با فرهاد مجیدی دیدار کرد.

ابتدای بازی با حواشی و هیجان منحصر به فردی همراه بود. در دقیقه ۲، داور بازی صحنه‌ای را به نفع استقلال خطا اعلام کرد. این تصمیم باعث درگیری کوتاهی میان بازیکنان تیم شد اما در نهایت بازی ادامه پیدا کرد.

در دقیقه ۸ بازی، موقعیت حساسی برای استقلالی‌ها به وجود آمد که در نهایت باعث برخورد سنگین یامگا و دروازه‌بان پرسپولیس شد. استقلالی‌ها اعتقاد به پنالتی داشتند اما داور مسابقه تصمیم به ادامه بازی گرفت. این مساله واکنش شدید کادرفنی استقلال را هم به همراه داشت و مجیدی هم برای لحظاتی با داور چهارم مسابقه صحبت کرد. این در حالی است که کادرفنی پرسپولیس هم در  یکی دو صحنه به تصمیم‌های داور اعتراض کردند.

رافائل سیوا طی چند حرکت خود که باعث  دفاع موقعیت‌های پرسپولیس شد، مورد تشویق هواداران استقلال قرار گرفت.

تمیروف در دقیقه ۱۵ مسابقه، خطای شدیدی روی محمد دانشگر انجام داد و این اتفاق باعث شد تا این بازیکن ازبکستانی از سوی داور کارت زرد دریافت کند.

فرهاد مجیدی در کنار خط شور و هیجان زیادی داشت و بازیکنان تیمش را هدایت کرد و این در حالی بود که یحیی گل‌محمدی با آرامش بیشتری مسابقه را دنبال می‌کرد.

در دقیقه ۲۱ این بازی، داور پشت محوطه جریمه پرسپولیس برای استقلالی‌ها خطا اعلام کرد و این تصمیم داور، باعث خوشحالی هواداران استقلال شد. مهدی ترابی بازیکن خاطی این صحنه بود و  از سوی داور کارت زرد دریافت کرد.

در دقیقه ۳۲، روی وحید امیری خطایی انجام شد و داور به سود سرخ‌ها خطا اعلام کرد. پس از این اتفاق کاپیتان پرسپولیس واکنش عصبی عجیبی داشت و باعث تعجب تماشاگران شد.

در دقیقه ۳۴، یحیی گل‌محمدی در یکی از صحنه‌های بازی، اعتراض شدیدی به داور داشت. این مساله در ادامه با واکنش داور چهارم مسابقه همراه شد و او سرمربی سرخ‌ها را آرام کرد.

این دیدار تماشاگران ویژه‌ای داشت؛ حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران و محمد مومنی، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال به ورزشگاه آزادی آمده‌اند تا این داربی را از نزدیک تماشا کنند.

پرسپولیسی‌ها در دقیقه ۴۱ مسابقه به گل اول رسیدند و این گل خوشحالی کادر فنی و بازیکنان این تیم را به همراه داشت. هواداران پرسپولیس پس از این گل خوشحالی زیادی کردند و حتی احمد گوهری به سمت داوود فنایی آمد و او را در آغوش گرفت.

پس از گل پرسپولیس سکوت قابل توجهی میان هواداران استقلال شکل گرفت و آن‌ها بدون تشویق تیم محبوب‌شان به تماشای ادامه بازی پرداختند.

پس از پایان بازی، فرزاد مجیدی و برخی از اعضای تیم استقلال به سمت داور بازی رفتند و اعتراضاتی را به سیدعلی مطرح کردند.

داوران پس از پایان نیمه اول، منتظر شدند تا بازیکنان به رختکن بروند تا در سپس خودشان زمین مسابقه را ترک کنند.

حاشیه‌نگاری نیمه نخست دیدار استقلال و پرسپولیس
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − پانزده =