کد خبر : 297578
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵
-

تا دقیقه ۴۰؛ پرسپولیس یک – استقلال صفر

تا دقیقه ۴۰؛ پرسپولیس یک – استقلال صفر

نود و هشتمین داربی تهران میان تیم‌های پرسپولیس و استقلال آغاز شد.

به گزارش عصرقائم، از هفته بیست و سوم لیگ برتر ایران، تیم‌های پرسپولیس و استقلال از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی، داربی ۹۸ پایتخت را در حضور ۲۰ هزار تماشاگر دو تیم آغاز کردند.

موقعیت‌های حساس

اولین موقعیت‌بازی با پاس بلند حسین‌زاده و فرار ارسلان مطهری، خلق شد که شوت مطهری توسط گوهری به طور ناقص دفع شد و در ادامه یامگا روی توپ تاثیر گذاشت که به گل تبدیل نشد. در این صحنه برخوردی میان این بازیکن خارجی و گوهری شکل گرفت که مجیدی برخلاف داور مسابقه، اعتقاد به پنالتی داشت.

در دقیقه ۱۰، کوین یامگا باز هم در متن حمله آبی‌ها بود که پاس در عرض او سریعتر از بازیکنان هر دو تیم بود و از محوطه جریمه پرسپولیس دور شد. باز هم شوت دیگری از سوی یامگاه در دقیقه ۱۴ به سمت دروازه گوهری روانه شد که با دخالت بازیکنان پرسپولیس به کرنر رفت و ثمری نداشت.

در دقیقه ۲۱ نخستین موقعیت جدی پرسپولیس خلق شد که ضربه رضا اسدی از مقابل محوطه شش قدم، ارتفاع گرفت و از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقیقه ۲۴، ضربه ایستگاهی وریا غفوری در دو ضرب توسط گوهری دفع شد و ضربه سر جعفر سلمانی در مسیر دروازه به بازیکن خودی خورد و به اوت رفت. در دقیقه ۳۰ موقعیت دیگری برای استقلال خلق شد که ضربه ارسلان مطهری از مقابل محوطه جریمه کم جان بود و در دو مرحله توسط گوهری مهار شد.

در دقیقه ۳۲، ضربه احسان پهلوان از داخل محوطه جریمه توسط حسینی دفع شد و مقابل پای تمیروف افتاد اما ضربه بد این بازیکن ازبک، در داخل چارچوب نبود و استقلالی‌ها توپ را دفع کردند. در دقیقه ۳۵ بازی هم تیمروف در موقعیت گلزنی قرار گرفت که شوت او با اختلاف اندک از کنار دروازه حسینی بیرون رفت.

در دقیقه ۳۸، ارسلان مطهری صاحب خطرناک‌ترین موقعیت استقلال شد که ضربه او از مقابل محوطه جریمه، با اختلاف اندکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

ترکیب پرسپولیس: احمد گوهری، فرشاد فرجی (کارت زرد)، علی نعمتی، رامین رضاییان، سعید آقایی، رضا اسدی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، مهدی ترابی، وحید امیری و شرزود تمیروف (کارت زرد).

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، رافائل سیلوا، عارف غلامی، وریا غفوری، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، امیرحسین حسین‌زاده، کوین یامگا و ارسلان مطهری.

تا دقیقه ۴۰؛ پرسپولیس یک - استقلال صفر

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 + سه =