کد خبر : 297456
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
-

بفرمایید پناهگاه‌های لوکس آخرالزمانی!

بفرمایید پناهگاه‌های لوکس آخرالزمانی!

تقاضا برای پناهگاه‌های لوکس ۳۰۰ هزار دلاری در این روزهای حمله روسیه به اوکراین، در حال افزایش است.

به گزارش عصرقائم، به نقل از آی‌ای، پس از حمله روسیه به اوکراین، تقاضا برای خرید پناهگاه‌های مصون از آسیب بمباران به شدت افزایش یافته است.

یک شرکت ایتالیایی موسوم به “ماینس انرژی” (Minus Energie) سازنده این پناهگاه‌ها است و می‌گوید از زمانی که نیروهای روسی در تاریخ ۲۴ فوریه از مرز اوکراین عبور کرده‌اند، پرس و جوها در مورد محصولات این شرکت و میزان تقاضا به سطح بی‌سابقه‌ای رسیده است و با ادامه این تهاجم و درگیری‌های جاری در اوکراین، این تقاضا حتی در سطح جهانی در حال گسترش است.

این شرکت از زمان تاسیس خود در دو دهه پیش، تنها ۵۰ پناهگاه ساخته است. این در حالی است که از زمانی که روسیه به اوکراین حمله کرده، ۵۰۰ درخواست بی‌سابقه از مشتریان دریافت کرده که در مورد پناهگاه‌های آن سوال می‌کنند.

این شرکت در وب‌سایت خود توضیح می‌دهد که کمترین قیمت با ۳۲ هزار دلار و با قیمتی بین ۱۳۰۰ تا ۲۱۰۰ دلار به ازای هر متر مربع شروع می‌شود.

به گزارش رسانه‌ها، سایر شرکت‌های سازنده پناهگاه از جمله شرکت “رایزینگ اس”(Rising S) مستقر در ایالات متحده نیز در دو هفته گذشته مورد توجه بیشتری قرار گرفته‌اند.

“ران هابارد”، مدیرعامل یکی دیگر از این شرکت‌ها موسوم به “پناهگاه بقای اطلس” (Atlas Survival Shelters) در یک مصاحبه گفت: من هرگز چنین چیزی را ندیده بودم، زیرا ما شاهد حمله روسیه به یک کشور مستقل بوده‌ایم.

تقاضا برای پناهگاه‌های لوکس هم در حال افزایش است

این روزها پس از تجربه یک بیماری همه‌گیر جهانی شاید دیگر فکر خرید یک پناهگاه آن‌قدرها هم دور از ذهن و آخرالزمانی نباشد. همانطور که رسانه‌ها گزارش داده‌اند، نگاه جهانی در دفاع از خود با ماسک‌ها، واکسن‌ها و قرنطینه و ساخت و خرید پناهگاه‌ها، تغییر کرده است. اما با این حال، تعجب‌آور است که می‌بینیم برخی از شرکت‌های ساخت پناهگاه، در حال تهیه پناهگاه‌های لوکس هستند.

برای مثال، شرکت “آرتمیس پروتکشن”(Artemis Protection) مستقر در فرانسه، پناهگاه‌های لوکس را با هزینه‌ای بین ۳۰۰ هزار تا ۵۰۰ هزار دلار بسته به نیاز و درخواست مشتری ارائه می‌دهد. “متیو سران” موسس این شرکت می‌گوید در دو هفته گذشته، ۵۰۰ استعلام در مورد پناهگاه‌های خود دریافت کرده است.

اتحادیه اروپا در بیانیه‌ای به تاریخ ۹ مارس اعلام کرد که به شدت نگران خطرات ایمنی، امنیت و پادمان‌های هسته‌ای ناشی از تهاجم روسیه به اوکراین و آسیب احتمالی به تأسیسات هسته‌ای این کشور است که می‌تواند تأثیر و پیامدهای قابل‌توجه و شدیدی برای سلامت انسان و محیط زیست داشته باشد.

کمی بیش از دو سال پیش ممکن بود کسی به خاطر این که می‌گوید تمام دنیا برای ماه‌های متوالی ماسک می‌زنند و فاصله اجتماعی باید رعایت شود، مورد تمسخر قرار می‌گرفت. اکنون، در دنیایی که به حالت آماده‌باش بالا عادت کرده است، تقاضا برای پناهگاه‌ها ممکن است کمتر تعجب‌آور باشد، اگرچه نگران کننده است.

بفرمایید پناهگاه‌های لوکس آخرالزمانی!

بفرمایید پناهگاه‌های لوکس آخرالزمانی!

بفرمایید پناهگاه‌های لوکس آخرالزمانی!

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده + 8 =