کد خبر : 296993
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵
-

ناراحتی کونته و گواردیولا از شرایط سخت باشگاه چلسی

ناراحتی کونته و گواردیولا از شرایط سخت باشگاه چلسی

سرمربی تیم‌های تاتنهام و منچسترسیتی از وضعیتی که چلسی به آن دچار شده است ابراز ناراحتی کردند.

به گزارش عصرقائم، به نقل از گاردین، مقامات بریتانیا رومن آبراموویچ مالک چلسی را در فهرست تحریم‌ها قرار دادند و تمام دارایی‌های او را مسدود کردند. باشگاه به انجام مسابقات و پرداخت بدهی‌های خود در محدوده زمانی تعیین شده ادامه می دهد اما قادر به فروش بلیت و کالا نخواهد بود. علاوه بر این، چلسی از خرید بازیکنان جدید و تمدید قراردادهای موجود منع شده است.

آنتونیو کونته سرمربی تاتنهام که سابقه حضور در این تیم و قهرمانی با چلسی را دارد در واکنش به این اتفاق گفت:‌ این آسان نیست. صادقانه بگویم، حیف است چون من در این باشگاه مربی بودم و دو فصل عالی را در چلسی سپری کردم. علاوه بر این دو عنوان قهرمانی با این باشگاه کسب کردم. حیف است که در مورد این وضعیت بدی که چلسی در آن قرار گرفته است بشنویم. این شرایط برای بازیکنان آسان نیست، برای توماس توخل آسان نیست، برای هواداران آسان نیست، برای کل اعضای باشگاه سخت است. صادقانه بگویم، امیدوارم که این وضعیت بین روسیه و اوکراین به زودی پایان یابد و راه حلی مسالمت آمیز پیدا شود. این خیلی خیلی مهم است.

پپ گواردیولا نیز در واکنش به این اتفاق گفت:‌ این شرایط برای مربی و بازیکنان سخت است. من برای آنها متاسفم چون آنها سعی می کنند کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. زمانی که کرونا وجود داشت، از ما خواسته شد که مانند پزشکان در مورد دارو و واکسن ها صحبت کنیم. ظاهراً وقتی مصاحبه می کنیم باید حواسمان به همه چیز باشد. ما چهره باشگاه هستیم، ما هر سه روز اینجا هستیم، بنابراین شما می توانید هر چه می‌خواهید بپرسید اما باید درک کنید که موضوعاتی وجود دارد که ما نمی دانیم. ما وقت نداریم در مورد همه چیز صحبت کنیم. من می توانم در مورد باشگاه دیگر صحبت کنم، همیشه از صحبت کردن در مورد باشگاهم احساس راحتی می کنم اما صحبت کردن در مورد شرایط در تیم های دیگر سخت است. نمی دانم، من آنجا نیستم. الان شرایط چلسی به همین منوال است اما من آنقدر همدل هستم که خودم را به جای سرمربی و بازیکنان چلسی بگذارم. می دانم اوضاعی که چلسی الان دارد شرایط ناخوشایندی باشد.

آبراموویچ ابتدا سعی کرد مدیریت را به متولیان باشگاه بسپارد تا اینکه هفته گذشته تایید کرد که به دنبال فروش باشگاه قهرمان اروپا و جهان است.

این اقدامات، مقامات بریتانیا را تحت فشار قرار داد تا این مرد ۵۵ ساله را به دلیل حمله روسیه به اوکراین تحریم کنند؛ اقدامی که آنها روز پنجشنبه اعلام کردند. آبراموویچ دومین فردی بود که در سند ۴۲ صفحه‌ای منتشر شده توسط دولت بریتانیا نامش منتشر شد. به این ترتیب اکنون تمام دارایی‌های او در بریتانیا مسدود شده‌اند.

ناراحتی کونته و گواردیولا از شرایط سخت باشگاه چلسی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده + هجده =