کد خبر : 297107
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
-

مسئولان برای رفع مشکلات جوانان در میدان عمل باشند

مسئولان برای رفع مشکلات جوانان در میدان عمل باشند

نماینده ولی‌فقیه در مازندران گفت: مسئولین باید برای رفع مشکلات جوانان در حوزه‌های اشتغال، ازدواج و … به خط شوند.

به گزارش عصرقائم، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه های نمازجمعه مرکز مازندران اظهار کرد: همه شما نمازگزاران و خودم رو به تقوا سفارش می‌کنم. چیزی بهتر از تقوا نیست و باتقوا می‌شود همه خوبی‌ها را به دست آورد و هر چیزی که موجب شقاوت و بدبختی است را از خود دور کرد.

خطیب جمعه ساری افزود:فرد بی‌تقوا آسیب‌پذیرتر است. ولی فرد باتقوا در هر موقعیتی قرار می‌گیرد منحرف نخواهد شد. پست‌ها و موقعیت‌ها باید به افراد باتقوا برسد.

وی تاکید کرد: با تقوا باشید از با تقوا ها الگوبگیرید به دنبال انسان های بی تقوا نروید از خدا بخواهیم با تقوا باشیم و از با تقواها پیروی کنیم چراکه یکی از بهترین نعمات خدا همین است.

محمدی لائینی خاطرنشان شد: پاکدست، پاکدامن و چشم پاک بودن نعمت است همنشینی با چنین انسانی، انسان را به سمت تقوا پیشه گی سوق می دهد.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران بیان کرد: فرد با تقوا پاک و درست زندگی می کند و خود را مدیون حق الله و حق الناس نمی کند.

وی با اشاره به فرارسیدن سال نو و اهمیت دستگیری از نیازمندان، گفت: امام موسی کاظم(ع) فرمودند:«عونک للضعیف من افضل الصدقه.»کمک تو به افراد ناتوان بهترین صدقه است.(تحف العقول ۴۳۷)

محمدی لائینی به سالروز تاسیس بنیادشهید و امورایثارگران اشاره و بیان کرد: تکریم خانواده های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران وظیفه همگانی است.

وی به روز جوان اشاره کرد و گفت: روز ولادت حضرت علی(ع) به روز جوان نام نهاده شده و مسئولین باید برای  رفع مشکلات این قشر در حوزه های اشتغال، ازدواج و … به خط شوند.

امام جمعه ساری به سالروز شهادت حاج«مصطفی خمینی» اشاره کرد و افزود: امنیت، آسایش و بالندگی ایران اسلامی نتیجه خدمات ارزنده امام راحل و شهدای ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه بزرگترین کارخانه واکسن سازی غرب آسیا به همت بنیاد برکت راه اندازی شد و سالانه۳۵۰تا ۴۰۰میلیون دز واکسن را تولید می کند، ادامه داد: این گام علمی نشان دهنده استقلال و خودباوری ملت شریف ایران اسلامی است.

محمدی لائینی گفت: هرجا که آسیب دیدیم به جهت این بود که برخی مسئولین ناکارآمد از خط اصیل انقلاب فاصله گرفتند.

وی به سفر استانی دولت به مازندران اشاره و بیان کرد: مشکلات استان قبل از ورود آیت الله «سیدابراهیم رئیسی» به مازندران، بررسی شده و در این سفر راهکارهای رفع مشکلات استان بررسی می‌شود.امید است این سفر به رفع معضلات استان در حوزه های محیط زیست، پسماند، کشاورززی، دامداری، گردشگری و… بیانجامد.

امام جمعه ساری با بیان اینکه بودجه های خوبی برای استان مازندران در سفر دولت دیده شده،‌گفت: همچنین میزهای خدمت نمایندگان دولت در سراسر استان برپاست تا مشکلات و درخواست های مردم شریف استان رسیدگی و برطرف شود.

مسئولان برای رفع مشکلات جوانان در میدان عمل باشند
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده − 13 =